بانکبانک و بیمه

مدیرعامل بانک قوامین: حفظ اعتماد عمومی به بانک قوامین هنر سرمایه ی انسانی قوی و کار بلد این بانک است

دکتر تقی نتاج در آستانه ی میلاد مسعود دخت گرامی پیامبر اسلام و در جمع بانوان شاغل در بانک قوامین یادآور شد: مشکلات اقتصادی به همه ی بخش های اقتصادی و   نه فقط صنعت بانکی مرتبط است و لذا نیازمند طراحی فرایندی است که طی آن تمام بخش های اقتصادی مشمول یک بازنگری اساسی قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قوامین، مدیرعامل بانک قوامین خطاب به بانوان همکار خود در بانک قوامین ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه ی زهرا (س) و تشریح ابعاد مختلف زندگی آن بانوی بزرگ اسلام تصریح کرد: زندگی دختر پیامبر گرامی اسلام بهترین مصداق و بهترین الگو برای داشتن روش زندگی اصلح است و به ما این موضوع را یادآوری می کند که در هر شرایطی و با هر مشکلاتی انسان بودن را تمرین و محقق کنیم.
وی در ادامه ی سخنان خود به نقش برجسته ی بانوان شاغل در بانک قوامین اشاره و از زحمات دلسوزانه ی آنان در خانه ی دوم خود یعنی بانک قوامین قدردانی و تصریح کرد: همه ی ما به خاطر یک موجود ارزشمند و یک شخصیت حقوقی به نام بانک قوامین گرد آمدیم و تمام تلاش خود را برای حیات سازمانی مطلوب این شخصیت به کار می گیریم.
وی از سرمایه ی انسانی جوان و توانمند بانک قوامین به عنوان سرمایه ی بزرگ این سازمان یاد کرد و گفت: بدون شک با اتکا به این سرمایه ی انسانی که با نگاهی عاقلانه و عالمانه به محیط نسبت به پیشبرد اهداف و حفظ و مدیریت منابع آن تلاش می کنند به نقطه ی مطلوب و مورد نظر خواهیم رسید.
دکتر نتاج با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص بررسی این موضوع که چرا رشد نقدینگی رونق اقتصادی موردنظر را به همراه نداشته است ؟ یادآور شد:
حجم نقدینگی طی ده سال اخیر صدها تریلیون تومان رشد کرده است در حالی که نتیجه یی جز تورم شدید و رشد افسار گسیخته ی قیمت ها به همراه نداشته است و این یعنی ناسالم بودن نقدینگی که نیازمند سالم سازی و توجه علمی است.
وی خاطرنشان کرد: آن چه حیات سازمان را تضمین می کند همفکری و همدلی کارکنان در همه ی سطوح و بهره گیری از خرد جمعی است و من  اطمینان دارم با کمک سرمایه ی انسانی متعهد و متخصصی که بانک قوامین در اختیار دارد به ویژه شما بانوان گرانقدر قادر خواهیم بود اعتماد عمومی و سرمایه ی اجتماعی سازمان متبوع خود را در شرایط فعلی اقتصادی به شکلی موثر حفظ و تقویت کنیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا