بانک و بیمهطلا و ارز

ارز در ۸ اسفند چند؟

نرخ رسمی ۲۷ ارز نسبت به روز گذشته افزایش یافت در حالی که در صرافی‌های بانک‌ها کاهش یافته است.

به گزارش آرمان اقتصادی، بانک مرکزی قیمت ارزهای دولتی امروز چهارشنبه ۸ اسفند ماه را منتشر کرد که بر اساس آن نرخ ۲۷ ارز نسبت به روز قبل افزایش یافته است. 

بانک مرکزی در جریان قیمت‌گذاری ارزهای دولتی موجود در معاملات امروز چهار شنبه ۸ اسفند ماه، اعلام کرد: نرخ ۲۷ ارز مانند یورو و پوند نسبت به روز سه‌شنبه افزایش و قیمت ۹ واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ ۱۱ ارز دیگر از جمله دلار نیز ثابت بود.

برهمین‌اساس، قیمت دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۲۰۰ تومان تعیین شد؛ البته دولت اعلام کرده با دستور رئیس جمهور قیمت دولتی دلار آمریکا تا فروردین ۹۸ ثابت خواهد بود، به همین علت ماه‌هاست که قیمت دلار تغییر نکرده است.

یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۷۷۸ تومان،‌ درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و پوند انگلیس نیز ۵۵۶۲ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

قیمت ارز ۸ اسفند

نرخ ارز در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی‌های بانک ها، ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای امروز(۸ اسفند)، ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار نسبت به صبح دیروز ۵۰ تومان کاهش داشته است.

برهمین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک ها، ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان است. قیمت یورو نسبت به صبح دیروز ۲۰۰ تومان کاهش داشته است.

بانک ها دلار را چند می خرند؟ 

قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۲ هزار و ۹۱۶ تومان تعیین شد.

امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۲ هزار و ۹۱۶ تومان و ۷ ریال، قیمت یورو را ۱۴ هزار و ۶۹۴ تومان و ۲ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۷ هزار و ۱۰۶ تومان و ۲ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت خرید امروز دلار و یورو و پوند در بانک‌ها نسبت به روز قبل کاهش یافته است.

ارز مسافرتی چند؟ 

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۵ هزار و ۴۳۲ تومان اعلام کرده‌اند. 

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۵ هزار و ۴۳۲ تومان و ۹ ریال می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۵ هزار و ۴۵۰  تومان می رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز قبل کاهش یافته است.

مسافران می توانند به شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، مراجعه کرده و با ارایه اسناد و مدارک خواسته شده برای سفر به کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

 

 

منبع
خبرآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا