بورسبورس اوراق

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه فولاد خوزستان از محل سود انباشته را صادر کرد

با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار، سرمایه «فخوز» با افزایش ۳۲ درصدی از محل سود انباشته روبرو شد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  سرمایه فولاد خوزستان با موافقت سازمان بورس از ۱۴۴۷٫۲میلیارد تومان به ۱۹۰۴٫۲ میلیارد تومان از محل سود انباشته به منظور اصلاح ‌ساختار‌مالی ‌و ‌جبران‌ مخارج‌ سرمایه‌ای ‌انجام‌شده، افزایش یافت.

همچنین بخوانید

بر اساس این گزارش، سازمان بورس در اطلاعیه خود اعلام کرد: «در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت فولاد خوزستان (سهامی عام)، در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه از نظر این سازمان بلامانع است.»

بر اساس اعلام نهاد ناظر بازار سرمایه، انجام افزایش سرمایه، حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز(۸ اسفند ماه) امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، با توجه به این افزایش سرمایه «فخوز» از محل سود انباشته، به نظر می‌رسد روز شنبه، نماد فولاد خوزستان روز خوبی را پشت سربگذارد.

 

 

منبع
اقتصاد آنلاین - رامین بیات

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا