بورسبورس اوراق

سود هر سم سیمان مازندران «سمازن» ۱۱۶ریال اعلام شد

برای سال مالی ۱۳۹۷؛

شرکت سیمان مازندران در اطلاعات و صورت های مالی تلفیقی ۱۲ماهه سود هر سهم را ۱۱۶ریال اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از سنا، شرکت سیمان مازندران در اطلاعات و صورت های مالی تلفیقی ۱۲ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷، سود هرسهم را ۱۱۶ریال اعلام کرد.

این شرکت با سرمایه یک هزار و ۲۳۳میلیارد ریالی، سود عملیاتی را ۲۲۳میلیارد ریال، سود خالص را ۱۴۳میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره را ۱۹۵میلیارد ریال منتشر کرده است.

همچنین بخوانید

«سمازن» در شرکت اصلی توانسته سود ۱۱۹ریالی برای هرسهم بسازد و سود عملیاتی را ۲۲۷میلیارد ریال و سود خالص را ۱۴۶میلیارد ریال رقم بزند.

این شرکت در چشم انداز خود در نظر دارد سبد محصولات تولیدی خود را منطبق با خواست بازار به لحاظ کمی و کیفی اصلاح کند. همچنین فعالیتها و برنامه های بخش تخفیفات بازار را توسعه دهد.

«کگل» مانده تسهیلات پرداختنی در پایان دوره را مبلغ ۴۷۴میلیارد و ۸۵۷میلیون ریال ذکر کرده که با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده برای تولید و فروش محصولات در سال مالی آتی مانده تسهیلات شرکت در همین سطح باقی می ماند. علاوه بر این برآورد شرکت از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی سال آتی، دریافت تسهیلات به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال و هزینه مالی سال آتی به مبلغ ۱۱۵میلیارد و ۶۹۶میلیون ریال منتشر شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا