بانک و بیمهبیمه

بازدید بهاری فر مدیر عامل «بیمه ما» از پارک علم وفنآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

مدیر عامل بیمه “ما” از پارک علم وفنآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دیدار کرد

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی شرکت بیمه “ما” حجت بهاری فر ضمن بازدید از فعالیت های حوزه فناوری و اقتصادی دانش بنیان، در تمام زمینه ها  از نزدیک در جریان برنامه ها و فعالیت های آن ها در حوزه علم و فناوری و حوزه بیمه قرار گرفت و پیشنهاداتی در خصوص فعالیت های همسان سازی در ارتباط با ایده الکترونیکی پرونده سلامت بیمه ای اشخاص ارائه داد.

بهاری فر در این بازدید که دکتر زند مدیرکل معاونت علمی و فناوری، نیز حضور داشت با تاکید بر اهمیت جایگاه نخبگان جوان کشور بیان کرد: امروزه فعالیت بیمه ای در حوزه پرونده الکترونیکی بیمه گذاران از صفر تاصد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خواستار فعالین نخبه پارک علم وفنآوری در این حوزه شد.

در ادامه بهاری فر، ضمن اشاره به ارتباط متقابل صنعت بیمه و علم و فناوری و تاثیر پیشرفت تولید و بازار در صنعت بیمه، آمادگی شرکت بیمه “ما” را در رابطه با فراهم سازی زیرساخت ها و ایده پردازی در امور مرتبط به بیمه را با همکاری پارک علم و فناوری را اعلام کرد.

در این برنامه مدیرعامل بیمه “ما” ضمنا بازدید از، پارک علمی تجربه، ساختن و یاد گرفتن، با نخبه های این مجموعه به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت.

از دیگر بخش های مهم و جالب توجه پارک نوآوری آزادی، مرکز شتاب دهنده کارا است که با استقرار و استخدام ایده پردازها و انجام پروژه های مختلف در زمینه های پزشکی، فنی و خدماتی فصل جدیدی از نوآوری ها را گسترش می دهد.

مدیر کل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونین برنامه ریزی، فناوری و سرمایه انسانی، پشتیبانی و همکاران ستادی شرکت بیمه “ما” که در این بازدید جناب آقای بهاری فر را همراهی کردند از نزدیک در جریان فعالیت های پارک علمی و فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفتند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا