بورسبورس اوراق

شرکت گروه صنعتی سدید «وسدید» زیان خود را کاهش نداد

طی دوره ۹ ماهه؛

 

شرکت گروه صنعتی سدید در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، مبلغ یک هزار و ۳۶۵ ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۲۱ درصد افزایش زیان را نشان می دهد.

 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، گروه صنعتی سدید با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال، صورت های مالی میان دوره ای ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه صنعتی سدید در دوره یاد شده، مبلغ ۲۷۳ میلیارد و ۳۳ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۳۶۵ ریال زیان به ازای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۲۱ درصد افزایش زیان داشته است.

این شرکت دلیل افزایش ۲۱ درصدی در زیان را افزایش ۲۸ درصدی هزینه‌های مالی برشمرده است.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۸۴۹ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

وسدید” در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۷۹ میلیارد و ۶۶ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ یک هزار و ۱۲۷ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین شرکت گروه صنعتی سدید در این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۸۸۵ میلیون ریال به مبلغ معادل ۹ میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۸ میلیارد و ۸۵۹ میلیون ریال سود کسب کرد .

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا