صنعتصنعت، معدن، تجارت

همکاری فوان چین با ایتکو

شرکت های توربین توان گستر ایرانیان ( ایتکو ) و ” لیائو نینگ فوآن” چین توافق کردند در زمینه پایش، تولید قطعه و تجهیزات دوار صنایع نیروگاهی ، نفت ، گاز و قطعات انواع توربین با یکدیگر همکاری کنند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی ، ژو فوجن معاون مدیر عامل هولدینگ فوان چین که در تولید انواع توربین و تجهیزات متعلقه فعالیت دارد به اتفاق هیات همراه با احمد خادم المله مدیر عامل شرکت توربین توان گستر ایرانیان ( ایتکو ) دیدار و گفت و گو کرد.

ژو فوجن ضمن معرفی توانمندی های هولدینگ فوآن چین ، آمادگی این شرکت برای همکاری با شرکت توربین توان گستر ایرانیان را اعلام کرد و اظهارداشت : این شرکت با مجموعه های صنعتی مختلفی در برزیل ، ایتالیا ، آمریکا و هند همکاری دارد و در آلمان و روسیه نیز تولید مشترک دارد و آماده است در ایران نیز با شرکت های ایرانی همکاری کند .

ژوفوجن اظهارداشت : شرکت فو آن در ساخت تجهیزات موتور هواپیما و هلی کوپتر های امدادی و آتش نشانی نیز فعال است و آمادگی دارد توانمندی های خود را در اختیار شرکت ایتکو قرار دهد .

احمد خادم المله مدیر عامل ایتکو نیز ضمن اعلام آمادگی این شرکت برای اجرای پروژه های مشترک با شرکت فوآن خواستار تهیه نقشه راه همکاری دو شرکت در آینده شد و اظهارداشت: در این زمینه پیشنهاد هایی را به طرف چینی ارائه خواهد کرد.

وی اظهارداشت : ایتکو می تواند دروازه ورود فوآن چین به بازار ایران و منطقه باشد و تمایل دارد در قالب ، سرمایه گذاری مشترک ، جوینت ونچر و یا فاینانس کالاهای مورد نیاز شرکت های نیروگاهی و نفت و گاز ایران با شرکت چینی همکاری کند.

مدیر عامل ایتکو همچنین آمادگی این شرکت برای همکاری های دو و چند جانبه ایتکو ، فوان چین و شرکت های فعال در کشور های منطقه را به اطلاع معاون مدیر عامل فوآن چین رساند.

در این دیدار مقرر شد طرفین نمایندگانی را برای تداوم ارتباط و برنامه ریزی برای همکاری های مشترک در آینده معرفی کنند .

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا