امور زیربناییصوتكشاورزی و دامپروری

اتفاق خاصی برای شکر نیفتاده است

معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: اتفاق خاصی برای شکر در کشور نیفتاده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  عباس تابش در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود: شکر به قیمت سه هزار تومان درب کارخانه به هر میزان که نیاز صنعت، صنف و خانوار باشد در حال حاضر قابل تحویل است.

وی همچنین اظهارداشت: هم اکنون قیمت مصوب هر بسته شکر ۹۰۰ گرمی چهار هزار تومان، بسته یک کیلویی چهار هزار و ۴۰۰ تومان و فله برای مصرف کنندگان سه هزار و ۴۰۰ تومان است.

همچنین بخوانید

معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: شکر به اندازه کافی و با قیمت مصوب به شرکت غله و خدمات بازرگانی مناطق کشور تحویل شده است.

وی با بیان اینکه توزیع شکر در برخی از استان ها آغاز شده است، افزود: مطابق اعلام وزارت جهاد کشاورزی و شرکت بازرگانی دولتی در صورت اتمام سهمیه تخصیصی به میزانی که لازم باشد مجدد به استان ها شکر اختصاص می دهند.

تابش درادامه خطاب به مردم و مصرف کنندگان اظهارداشت: شکر هم اکنون به نرخ مصوب در مراکز عرضه در حال توزیع است.

وی به رادیو اقتصاد توضیح داد: شکر به میزان کافی برای صنف، صنعت و خانوار با قیمت مصوب عرضه وهیچ استانی هنوز نتوانسته سهمیه تخصیصی خود را جذب کند.

معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: طبق قاعده شکر در تمامی فروشگاه ها باید به قیمت مصوب در حال عرضه باشد.

وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی وقتی اعلام می کند هر استانی به هر میزان تقاضای شکر داشته باشد با قیمت مصوب می تواند تحویل دهد دیگر جای برای افزایش ۷۰ درصد قیمت شکر در کشور وجود ندارد.

تابش یادآور شد: متاسفانه گاهی اظهار نظرهای غیر کارشناسی و همینطور انعکاس و دامن زدن به این نوع حرف و حدیث ها برای حوزه عرضه مشکلاتی ایجاد می کند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا