بانکبانک و بیمه

۴ واحد آموزشی جدید کیمیای دانش، توسط مسئولان گروه مالی و بانک گردشگری افتتاح رسمی شد

۴ واحد آموزشی جدید در قالب طرح کیمیای دانش با هدف توانمند‌سازی و بسط ظرفیت‌های آموزشی توسط مسئولان گروه مالی و بانک گردشگری افتتاح رسمی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک گردشگری در مراسمی که به همین‌منظور روز پنج‌شنبه ۹ اسفند‌ماه ۹۷ در بخش احمدی شهرستان حاجی‌آباد برگزار شد؛ علاوه بر افتتاح رسمی این واحد‌های آموزشی بر توسعه فعالیت‌های توانمندسازی بانک گردشگری همگام با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در مناطق محروم تاکید شد.

این گزارش حاکی است؛ در این مراسم که با حضور ابراهیم جهانگیری قائم‌مقام گروه مالی گردشگری، مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری و جمعی از مدیران ارشد این مجموعه برگزار شد، ۴ واحد آموزشی در روستاهای حسن‌آباد، بندرچاهو، مورتوئیه و گدار عربو و یک باب زمین چمن ورزشی در بخش احمدی شهرستان حاجی‌آباد افتتاح و کلنگ احداث دو واحد آموزشی جدید در روستاهای این شهرستان بر زمین زده شد.
گفتنی است، نهضت ساخت ۱۰۰ واحد آموزشی توسط گروه مالی گردشگری با همت بانک گردشگری و عاملیت بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه‌النبی (س) در قالب طرح “کیمیای دانش” در حال اجراست و تاکنون ۱۷ باب از این مدارس در مناطق مختلف و کمتر‌برخوردار کشور به بهره‌برداری رسیده است.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا