خودروصنعت، معدن، تجارت

ارسال پرونده بهمن موتور و کرمان موتور به تعزیرات

 

مدیرعامل سازمان حمایت از ارسال پرونده بهمن موتور و کرمان موتور به تعزیرات خبر داد و گفت: به تمام عرضه کنندگان و خودروسازهایی که تعهدات معوق دارند، تذکر داده شده است.

 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس تابش گفت: پرونده خودروسازی بهمن موتور را به دلیل عدم ایفای تعهدات تحویل بسترن و هاوال، حدود ۱۰ روز پیش به تعزیرات ارسال شده است.

وی افزود: از همین جا به تمام عرضه کنندگان و خودروسازهایی که تعهدات معوق دارند، به خصوص کرمان موتور و کارمانیا تذکر می‌دهیم که در اسرع وقت، نسبت به ایفای تعهدات خود برابر قرارداد و وفق ماده ۴ برابر قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو، اقدام کنند و اگر این خودروسازان تا ۳ روز دیگر نسبت به این تذکر اقدام نکنند، طبق قانون با آنها برخورد می‌شود.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در خصوص بازار نیز با بیان اینکه طرح ویژه نظارت آغاز شده است، گفت: با توجه به اعلام وزارت جهاد کشاورزی و شرکت بازرگانی دولتی ایران، شکر به اندازه کافی به تمام استان‌ها تخصیص داده شده و اگر استان‌ها به شکر مازاد هم نیاز داشته باشند، شرکت بازرگانی دولتی ایران و وزارت جهاد کشاورزی آمادگی تخصیص مجدد را به این استان‌ها دارند و از تمام استانداران تقاضا می‌شود تا به عنوان مسئولان تنظیم بازار، نسبت به جذب و نظارت بر توزیع این کالا دستورات لازم را صادر کنند.

تابش با اشاره به اینکه توزیع شکر از هفته گذشته آغاز شده است، عنوان کرد: شکر برای صنوف، صنعت و خانوار تأمین شده است و ما هیچ محدودیتی در عرضه شکر با قیمت مصوب نداریم و انتظار ما از اصناف این است که با توجه به این عرضه سریعاً نسبت به عرضه در فرایند و براساس مصوبات قیمت اقدام کنند.

وی ادامه داد: همکاران ما در گشت‌های مشترک بازرسی و گشت‌های نظارتی، موجودی کالاهای اساسی در انبارهای اصناف را هم کنترل می‌کنند. کالاهایی که برای توزیع پایان سال تخصیص داده شده به هیچ عنوان نباید در انبارها بماند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا