بورسبورس اوراق

«فخوز»، «حفارس» و «شپترو» برای تصمیم‌گیری به منظور افزایش سرمایه در پایان معاملات امروز متوقف می‌شوند

فولاد خوزستان برای افزایش سرمایه از محل سود انباشته و دو شرکت پتروشیمی آبادان و حمل و نقل بین المللی خلیج فارس به منظور افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی‌ها در پایان داد و ستدهای امروز(چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه) متوقف خواهند شد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،   با توجه به موافقت سازمان بورس «فخوز» قصد دارد سرمایه خود را به میزان ۳۲ درصد از ۱٫۴ به ۱٫۹ هزار میلیارد تومان افزایش دهد. این افزایش سرمایه از محل سود انباشته به منظور اصلاح ‌ساختار‌مالی ‌و ‌جبران‌ مخارج‌ سرمایه‌ای ‌انجام‌شده، صورت می‌گیرد. ازسویی مجمع عمومی فوق العاده شرکت فولاد خوزستان در خصوص افزایش سرمایه روز یکشنبه ۱۹ اسفندماه برگزار می‌شود.

همچنین حمل و نقل بین المللی خلیج فارس از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها می‌خواهد سرمایه خود را از۳۴٫۹ به ۲۵۲٫۳ میلیارد تومان به میزان ۶۲۳درصد و به منظور اصلاح ساختار مالی و خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت افزایش دهد. مجمع «حفارس» نیز روز یکشنبه هفته آینده برگزاری می‌شود.

بر اساس این گزارش، پتروشیمی آبادان نیز بر اساس مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار سرمایه خود را از ۶۳ به ۳۵۲ میلیارد تومان از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ و اصلاح ساختار مالی، ۴۵۹درصد افزایش می دهد و برای تصمیم گیری در این باره یکشنبه هفته آینده به مجمع عمومی فوق العاده خواهد رفت.

 

منبع
اقتصاد آنلاین - رامین بیات

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا