بانکبانک و بیمه

بانک قرض الحسنه مهرایران در ارائه خدمت به مردم موفق عمل کرده است

رئیس هیات مدیره بانک:

محسن پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در آخرین جلسه شورای مدیران سال ۹۷ اظهارداشت: تا کنون وظایف زیادی در حوزه مسئولیت های اجتماعی تقبل شده و این بانک در ارائه خدمت به مردم موفق عمل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، محسن پدرام با اشاره به عملکرد بانک در سال ۹۷ بیان داشت: در سال جاری اقدامات خوبی برای این بانک رقم خورد که دائمی شدن فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران از سوی بانک مرکزی از جمله آنها می باشد.
وی افزود: همچنین، امسال، طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی جزء بانک های عامل قانون توسعه اشتغال مناطق روستایی و عشایری قرار گرفتیم که این تصویب برای اجرای مسئولیت های اجتماعی بانک حایز اهمیت است.
پدرام به قدردانی وزیر امور اقتصادی و دارایی وقت از عملکرد بانک اشاره کرد و اظهارداشت: باتوجه به فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی به ملت و کشور ایران، میزان تقاضا در بخش تسهیلات خرد برای رفع مایحتاج ضروری مردم بیشتر شده است.
وی افزود: این امر سبب شده تا به نحوی برای پوشش نیاز مردم، تسهیلات بیشتری نسبت به سال های گذشته پرداخت شود و مصارف ما افزایش پیدا کند.
رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: خوشبختانه، با مدیریت صحیح منابع و مصارف توانسته ایم این شرایط را به خوبی پشت سر بگذاریم و نیاز است تا در سال آینده نیز این مدیریت به نحو مطلوبی ادامه پیدا کند .
وی خاطرنشان کرد: با گذشت زمان بانک قرض الحسنه مهر ایران رو به بزرگ شدن است و تکالیفی که بر دوش آن واگذار می شود به مراتب بزرگتر از سال های گذشته خواهد بود.
پدرام اضافه کرد: با تلاش همکاران، فعالیت این بانک در میان سایر بانک ها و همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده، به همین منظور سطح توقع از پتانسیل های بانک به مراتب افزایش یافته است.
وی ادامه داد: با اهتمام کارکنان بانک در حوزه مسئولیت هایی که بانک مرکزی بر ذمه ما قرار داده بود، عملکرد قابل قبولی داشتیم و سهم بالایی از تعهداتمان را عملی کردیم.
رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: طبعاً در سال آینده وظایفی که بر بانک قرض الحسنه مهر ایران تکلیف می شود بیشتر خواهد بود و امیدوارم که بانک با برنامه ریزی های مدیران خود و اهتمام همکاران در اجرای مصوبات، در این باره موفق عمل کند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا