بانکبانک و بیمه

مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران در پروژه برق رسانی به روستای حیدره

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای رفع مشکلات محرومین جامعه و استفاده از پتانسیل این بانک برای کمک به روستائیان، در پروژه برق رسانی به روستای حیدره مشارکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر اساس مطالعات و بررسی‌های صورت گرفته، عمران و آبادانی روستاها به نحوی باعث کاهش مشکلات اجتماعی ازجمله مهاجرت، بیکاری، خانه‌به‌دوشی ساکنان و… می شود و تأثیر مستقیم به مناطق شهری نیز دارد و به چرخش چرخه‌های توسعه یک استان کمک می کند.
توزیع و گسترش شبکه برق رسانی با باز کردن پای انواع تکنولوژی به روستاها، نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت روستا خواهد داشت و بانک قرض الحسنه مهرایران با تمرکز بر ارائه خدمات به روستاییان از انجام پروژه های برق رسانی و همچنین آب و فاضلاب در کنار کمک به فعالیت های کارآفرینی و اشتغالزایی حمایت می کند.
امینی مدیر شعب استان همدان پیرامون برنامه های بانک در حوزه اقدامات عام المنفعه از مشارکت در تامین مالی بخشی از پروژه برق رسانی به روستای حیدره خبر داد و گفت: رسیدگی به وضعیت مردم در مناطق محروم دارای اولویت خاصی است که در این میان جامعه روستایی کشور از متعهدترین و زحمتکش‌ترین اقشار جامعه به شمار می رود و برق‌رسانی به روستا‌ها می‌تواند نقش بسزایی در زدودن چهره محرومیت و افزودن به توانمندی‌های روستاییان ایفا نماید.
مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان همدان تصریح کرد: در راستای حقوق شهروندی و خدمت رسانی به مردم، اجرای پروژه برق رسانی به روستای حیدره می تواند شرایط مناسب تری را برای جذب گردشگر در این روستای تاریخی و تفریحی ایجاد کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا