بانکبانک و بیمه

کاشت هزار اصله درخت توسط آپ در پارک فناوری پردیس

همزمان با هفته منابع طبیعی برگزار شد

مراسم کاشت هزار اصله درخت در فاز دوم پردیس درختکاری آپ، روز ۱۸ اسفند ۹۷ و همزمان با هفته منابع طبیعی در پارک فناوری پردیس تهران با حضور مدیران شرکت آسان­ پرداخت و پارک فناوری پردیس و اعضای طرح ملی نهضت درختکاری و جمعی از دوستداران محیط زیست برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی آسان پرداخت، دراین فاز تعداد ۱۰۰۰ اصله نهال درخت با حمایت آسان پرداخت در پارک فناوری پردیس کاشته شد.همچنین در جریان عملیات اجرایی فاز اول پردیس آپ در سال ۹۶ نیز تعداد ۱۰۰۰ اصله نهال درخت با حمایت آسان پرداخت در تهران و زنجان کاشته و نگهداری شده است.

آسان پرداخت در راستای حساس کردن افکار عمومی و جامعه ۴۰ میلیونی کاربران آپ همواره تلاش داشته تا هموطنان را در زمینه توجه به مسایل فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی تشویق کند. گفتنی است آسان پرداخت در جهت ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود، علاوه بر حمایت از موسسات خیریه در حوزه‌های مشارکتی همچون فعالیت‌های حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، حمایت از ورزش‌های پایه و قهرمانی، حمایت از جوامع علمی، اشتغال‌زایی و کار آفرینی در حوزه پرداخت الکترونیک همواره پیشگام بوده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا