بانکبورسبورس اوراق

مدیر عامل بانک صادرات: نمایشگاه بورس، فرصتی برای هم اندیشی نهادهای مالی است

مدیر عامل بانک صادرات گفت: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فرصتی مطلوب برای هم اندیشی نهادهای مالی است، بدین ترتیب بانک صادرات هم هر ساله حضور خود را نشان داده و این روال را ادامه خواهد داد.

 به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از اقتصاد آنلاین، حجت الله صیدی گفت: این نمایشگاه فرصتی است برای هم اندیشی‌ها نهادهای مالی، آشنایی بیشتر مردم با بازار سرمایه و پول،  معرفی محصولات و دستاوردهای جدید بانک‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و ….، به همین منظور بانک صادرات نیز از این فرصت بوجود آمده استفاده می‌کند و حضور مییابد.

مدیرعامل بانک صادرات با بیان اینکه این نمایشگاه زمینه خوبی برای آَشنایی ما با دستاوردهای نهاد های دیگر فراهم می کند، ادامه داد: همیشه در تلاش بودیم که بانک صادرات در این نمایشگاه میزگردی با کارشناسان عالی رتبه بازار پول داشته باشد همچنین کارگاه های آموزشی در زمینه بازار پول و سرمایه نیز برگزار می شود و تمامی دستاوردهای بانک طی یک سال اخیر در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

همچنین بخوانید

صیدی با تاکید به اینکه حضور مردم هر سال بیشتر می شود، اظهار کرد: بنده آمار دقیقی از حضور مردم ندارم اما آمارها نشان می دهد که هر سال استقبال مردم از این نمایشگاه بیشتر می‌شود، طبیعتا این نمایشگاه با نمایشگاه‌های دیگر متفاوت است و نباید انتظار داشت ۱۰۰ درصد مردم همچون نمایشگاه های عادی حضور یابند اما هر نهاد مالی هر سال برای برگزاری بسته جدید ارائه می کند که قطعا جذابیت خاصی دارد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها برای بازخورد این نمایشگاه گفت: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع می‌توانند مردم را از برنامههایی که قطعا باب سلیقه آنها است آگاه کنند، که این نیز راه حلی برای پررنگ تر شدن نقش مردم در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا