امور زیربناییراه و ساختمان

کاهش نرخ بیکاری گلستان به ۴ درصد/ گلستان نماد وحدت بین اقلیت‌ها در کشور است

هاشمی اظهار داشت: امسال و سال گذشته دو هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد رونق در تولید جذب کرده‌ایم و در این زمینه استان دوم در کشور بوده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، سید مناف هاشمی در مراسم اهدای ۸۰ هزارمین سند املاک علوی با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب را به کوری دشمنان جشن گرفته‌ایم گفت: در چهل سال گذشته از پیچ  و خم مشکلات عبور کرده ایم  از مشکلات امروز هم با سربلندی عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به تدابیر رهبری برای پشت سر گذاشتن مشکلات اظهار داشت: با تدابیر حضرت آقا سه قوه به صورت جداگانه برای رویارویی با مشکلات هماهنگ شده‌اند و به طور قطع می‌توانیم با هماهنگی دستگاه‌ها این مشکلات را هم پشت سر بگذاریم.

وی افزود: قرار بر این بود که در استان گلستان ۲۰ هزار شغل ایجاد شود اما امروز توانسته‌ایم برای ۲۸ هزار نفر اشتغال ایجاد کنیم که این  را مدیون تلاش تمام دولتمردان و نهادهایی همچون بنیاد مستضعفان و ستاد اجرای فرمان امام بوده‌ایم.

استاندار گلستان تاکید کرد: ۵۰ درصد واگذاری اسناد علوی در استان گلستان انجام شده است و واگذاری اسناد املاک توانسته است موجب دلگرمی مردم این منطقه به ویژه محرومان شود.

هاشمی با بیان اینکه استان گلستان مقام اول را در جذب اعتبارات دارد گفت: معیشت مردم و بیکاری جوانان دو دغدغه اصلی در این استان است که تلاش کرده‌ایم این دغدغه ها را رفع کنیم و به حداقل برسانیم.

استاندار گلستان ادامه داد: استان گلستان نماد وحدت است و تجمیع اقلیت‌ها باعث توسعه و پیشرفت این منطقه شده است. به طوری که نرخ بیکاری در این استان به چهار درصد رسیده است.

وی گفت: امسال و سال گذشته دو هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد رونق در تولید جذب کرده‌ایم و در این زمینه استان دوم در کشور بوده‌ایم.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا