بورسبیمهفرابورس

عرضه اولیه «ومعلم» در هفته آتی/ بیمه معلم به تالار معاملات می‌آید

در تاریخ ۲۵ اسفند ماه جاری، نماد معاملاتی شرکت بیمه (معلم) به روش ثبت سفارش در بازار دوم فرابورس، عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، روز گذشته خبر عرضه اولیه نماد معاملاتی «ومعلم» در فرابورس به اطلاع بازار رسید. بر این اساس مقرر شده تا در تاریخ ۲۵ اسفند ماه جاری نماد معاملاتی شرکت بیمه (معلم) به روش ثبت سفارش در بازار دوم فرابورس، عرضه شود.

شرکت بیمه معلم که در سال ۱۳۷۳ تاسیس شده است. این شرکت در تمامی فعالیت های بیمه‌ای مشارکت دارد توانسته مجوز فعالیت‌ در رشته های بیمه زندگی و غیر زندگی و اتکائی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی اخذ کند. شرکت یاد شده که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم دارد، در تاریخ ۲۰ آذر ماه سال جاری توسط هیات پذیرش فرابورس در این بازار پذیرش شده است.

مطابق با آنچه که فرابورس اعلام کرده است میزان سهام عرضه شده در عرضه اولیه این شرکت پنج درصد از کل سهام شرکت و برابر با ۷۵ میلیون سهم خواهد بود. متعهد خرید این میزان سهام شرکت سرمایه گذاری سامان فرهنگیان (سهامی خاص) است. سقف تعهد خرید این شرکت در مجموع ۵۰ درصد سهام قابل عرضه در عرضه اولیه است.

گفتنی است، حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی در این عرضه ۷۵۰ سهم اعلام شده است. مطابق با اطلاعیه عرضه این نماد که در سایت شرکت فرابورس ایران منتشر شده قیمت هر سهم این شرکت در ثبت سفارش قیمت بین ۲۶۰ تا ۲۷۰ تومان است و انتظار می‌رود که قیمت سهام خریداری شده در این عرضه سقف مقرر شده یعنی ۲۷۰ تومان باشد.

 

منبع
اقتصاد آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا