ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

دست نگه دارید؛ گوشی‌های تاشو ارزان می‌شوند!

مدیر عامل هواوی بر این باور است که قیمت گوشی‌های تاشو در سال‌های آینده از گوشی‌های پرچمدار نیز ارزان‌تر و کمتر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، ریچارد یو، مدیرعامل هواوی در تازه‌ترین مصاحبه و گفتگوی خود با روزنامه آلمانی De Welt به تازگی درباره آینده بازار گوشی‌های هوشمند صحبت کرد به‌گونه‌ای که نظر خود را درباره سناریوهای ممکن در این بازار عنوان کرده است.

وی بر این باور است که بازار گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر در آینده‌ای نزدیک به سمت و سویی خواهد رفت که قیمت آن از گوشی‌های هوشمند پرچمدار نیز کمتر شود.

همچنین بخوانید

حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

تاکنون سامسونگ و هواوی دو شرکت تولیدکننده موبایل در جهان به شمار می‌روند که به تولید، طراحی و رونمایی از گوشی‌های هوشمند تاشو اقدام کرده اند و توجه و نظر خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان را به سمت خود جلب کرده‌اند.

بر اساس گزارش وب سایت PhoneRadar، همانطور که تحلیلگران و کارشناسان پیشتر برآورد کرده بودند که گوشی‌های هوشمند تاشو و مجهز به فناوری ۵G از جمله مهم‌ترین ترندهای اصلی سال ۲۰۱۹ میلادی برای بازار موبایل به شمار می‌روند. حالا به نظر می‌رسد که پیش بینی آنها درست از آب درآمده و غول‌های تکنولوژی درصدد عرضه و ارائه گوشی‌های هوشمند تاشو هستند.

هواوی اوایل ماه جاری بود که میت ایکس، یک گوشی تاشو با نمایشگر منعطف و مجهز به قابلیت پشتیبانی از فناوری شبکه ۵G را رونمایی کرد.

انتظار می‌رود هواوی میت ایکس با قیمت ۲۵۸۵ دلار در بازار اروپا به فروش برسد و همین طور که از رقم آن معلوم و مشخص است، قیمت بسیار بالایی دارد که ممکن است تهیه و خریداری آن برای خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان غیرممکن و دشوار باشد. و هم اکنون یکی از بزرگترین موانعی که بر سر میزان فروش این محصول جدید و شگفت انگیز وجود دارد، قیمت بسیار بالای آن است.

اما حالا بر اساس گفته‌های ریچارد یو، مدیر عامل شرکت هواوی، این شرایط و وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد بلکه انتظار می‌رود در سال‌های آینده قیمت آن به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا