ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

سیستم عامل جایگزین هواوی برای اندروید همین حالا آماده است

با توجه به پیچیده تر شدن اوضاع برای هواوی روشن است که مدیران این شرکت این روزها سخت مشغول برنامه ریزی و ارائه راهکار برای سناریوهای مختلف هستند. برای نمونه ریچارد یو مدیرعامل محصولات مصرفی هواوی در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده اظهار داشته که هواوی ترجیح می دهد برای سیستم عامل تلفن های هوشمندش، همچنان در اکوسیستم شرکت های آمریکایی خصوصا گوگل و مایکروسافت حضور داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، با این حال اما طبق اعلام آقای یو اگر فشارها بر هواوی افزایش پیدا کند و این شرکت دیگر امکان استفاده از اندروید را نداشته باشد، جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود چراکه ظاهرا سیستم عامل اختصاصی هواوی آماده شده و هر زمان که لازم باشد جایگزین اندروید می شود.

یو در حرف هایش به شرایطی در آینده اشاره کرد که در آن شرکت متبوعش ممکن است «برنامه B» را اجرایی کند و سیستم عامل اختصاصی هواوی را روی محصولات تولیدی اش نصب نماید.

همچنین بخوانید

مدیرعامل واحد محصولات مصرفی هواوی در مصاحبه ای که با نشریه آلمانی Die Welt انجام داد ارزیابی هایی را هم در رابطه بازارا اسمارت فون مطرح کرد و مدعی شد که در آینده شاهد نوآوری های مختلف و ارائه محصولات متعددی خواهیم بود که هواوی آنها را تدارک دیده است.

هواوی

همانطور که در جریان هستید هواوی به تازگی از گوشی تاشوی میت ایکس رونمایی کرده و اعلام نموده که تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا گوشی های تاشو را با قیمت معقول در اختیار کاربرانش قرار دهد.

یو در این باره گفته:در ابتدا گوشی های تاشو به عنوان محصولاتی پریمیم به بازار عرضه می شوند اما بعدها قیمت ها تا حد متوسط پایین می آید و با گذشت زمان میتوانیم آن را به قیمت زیر هزار یورو برسانیم. برای رسیدن به چنین نقطه ای ما دست کم به دو سال نیاز داریم و بعد از آن شاید قیمت گوشی های تاشو به محدوده پانصد یورو هم برسد.البته تمامی اینها به میزان استقبال مردم از گوشی های تاشو باز می گردد. ما میتوانیم تولید انبوه را در هر زمانی شتاب دهیم.ریچارد یو همچنین بر این باور است که اپل بالاخره یک گوشی تاشو می سازد اما امسال نه. به گفته او این اتفاق احتمالا تا سال ۲۰۲۰ به طول می انجامد. مدیرعامل محصولات مصرفی هواوی در ادامه صحبت هایش اعلام نمود که این شرکت مشغول تولید نمایشگرهای غول پیکر در بازه ۱۰۰ تا ۲۰۰ اینچ است.

منبع
دیجیاتو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا