بورسبیمهفرابورس

قدیمی‌ترین بیمه خصوصی به تابلو معاملات می آید

۲۵ اسفند با عرضه ۲۰ درصد از سهام بیمه معلم؛

شنبه ۲۵ اسفند با عرضه ۲۰ درصد از سهام شرکت بیمه معلم این شرکت نیز به تابلو معاملات فرابورس اضافه می‌شود.

پنجاهمین نشست خبری “یک دیدار یک عرضه” فرابورس ایران با موضوع تشریح ظرفیت های شرکت بیمه معلم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مدیرعامل شرکت بیمه معلم در آستانه عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام این شرکت گفت: بیمه معلم در ابتدا با نام “شرکت بیمه صادرات و سرمایه گذاری” در سال ۱۳۷۳ با مشارکت نظام بانکی و به منظور ارائه پوشش‌های بیمه‌های اعتباری در مقابل ریسک‌های موجود، تأسیس شد.

محمد ابراهیم تحسیری افزود: در تیرماه سال ۱۳۸۶، پس از واگذاری بخش عمده سهام شرکت و بر اساس تصمیم سهامداران جدید، نام این شرکت به “بیمه معلم” تغییر یافت.

وی با با بیان اینکه این شرکت در ادامه توانست موفق به اخذ مجوز فعالیت از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تمامی رشته‌های بیمه زندگی و غیر زندگی و اتکایی شود، خاطرنشان کرد: هم اکنون شرکت بیمه معلم در بازار بیمه کشور به عنوان قدیمی‌ترین شرکت بیمه خصوصی در عرضه تمامی خدمات بیمه‌ای فعال است.

همچنین غلامرضا حیدری کرد زنگنه رئیس هیات مدیره شرکت بیمه معلم در نشست خبری این شرکت گفت: با توجه به پیشبرد عملیاتی برنامه استراتژیک بیمه معلم، شفافیت حساب‌های این شرکت به طور کامل انجام شده است.

به گفته او همچنین کمیته مطالبات بیمه معلم، مطالبات این شرکت را به حداقل ممکن رسانده است.

در پنجاهمین نشست خبری یک دیدار، یک عرضه، همچنین مدیر روابط عمومی فرابورس ایران در مورد وضعیت شرکت‌های بیمه‌ای و عرضه اولیه بیمه معلم، گفت: گروه بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی نزدیک به ۲.۵ درصد از ارزش کل بازار فرابورس ایران را به خود اختصاص داده است.

مبینا بنی‌اسدی افزود: در این گروه در حال حاضر سهام ۱۸ شرکت در حال معامله است و روز شنبه ۲۵ اسفندماه با عرضه ۲۰ درصد از سهام شرکت بیمه معلم این شرکت نیز به تابلو معاملات فرابورس اضافه می‌شود.

دامنه قیمتی در عرضه اولیه سهام شرکت بیمه معلم از ۲۶۰۰ تا ۲۷۰۰ ریال در نظر گرفته شده و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۷۵۰ سهم است.

 

 

منبع
SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا