بانکبانک و بیمه

تقدیر صندوق امداد ولایت از حمایت های بانک قرض الحسنه مهر ایران

مجید باجلان مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیکوکاری، با ارسال لوح سپاس از حمایت های بانک قرض الحسنه مهر ایران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در متن این لوح سپاس در خطاب به دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران آمده است: «برخود لازم می دانم از همکاری ها و مساعدت های جنابعالی و همکاران محترمتان در راستای رفع مشکل نیازمندان و توسعه و ترویج امر خیر قرض الحسنه تقدیر و تشکر نمایم.

هر چند تجمیع سپرده ها و جذب منابع قرض الحسنه در شرایط اقتصادی کنونی کشور کار دشواری است، لیکن خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ایران توانسته مسیر رشد و توسعه خود را پیدا کرده و مسئولیتی که بر عهده آن نهاده شده را به خوبی انجام دهد. به نحوی که در راستای همکاری های متقابل با امداد امام (ره) و با اهتمام مدیران و کارکنان بانک در امر رفع مشکلات نیازمندان واقعی و تلاش برای تقویت و بهبود معیشت اقشار آسیب پذیر جامعه با استفاده از پرداخت تسهیلات و خدمات قرض الحسنه گام موثری برداشته است.

امید است با تلاش های حضرتعالی و تقویت همکاری های متقابل گام های مثبت و موثری در حل مشکل نیازمندان برداشته و همواره شاهد رشد و تعالی جایگاه بانک و قرض الحسنه در جامعه باشیم.»

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا