بانکبانک و بیمه

مدیران کل جدید بانک قوامین در شرق تهران و سمنان معرفی شدند

با معرفی کمیته ی انتصابات و تأیید مدیر عامل بانک قوامین ، علی رضا شیخ الإسلام آل آقا و وحید حقیقی به عنوان مدیران جدید بانک قوامین در مدیریت شعب تهران شرق و سمنان منصوب شدند .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قوامین طی مراسمی در ساختمان طوبی بانک قوامین که  با حضور سردار هداوند ، جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ، حجت الإسلام و المسلمین موحدیان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مذکور ، مدیرعامل ، قائم مقام و جمعی از مدیران ارشد و کارکنان بانک قوامین برگزار شد ؛ دکتر تقی نتاج  ضمن تقدیر از زحمات سید محمد موسوی در مدت حضورش به عنوان مدیر کل شعب شرق تهران ، آقای علی رضا شیخ الإسلام آل آقا را  به عنوان مدیر کل جدید تهران شرق معرفی کرد.
بنابراین گزارش دکتر تقی نتاج در این مراسم با تقدیر از تلاش کارکنان بانک قوامین بر حفظ انسجام سازمانی و تقویت روحیه ی همکاری و هم افزایی در بین همکاران تأکید کرد و با اشاره به طرح ملی ادغام بانک های نیروهای مسلح از این طرح به عنوان یک کار بزرگ و کم نظیر اقتصادی یاد کرد .
این گزارش می افزاید : در مراسمی  مشابه در استان سمنان دکتر تقی نتاج با تقدیر از آقای حسین زاهد نیا به خاطر انجام مطلوب وظایف محوله در طول مدت حضور خود در استان سمنان آقای وحید حقیقی را که پیش از این به عنوان جانشین مدیر کل استان گلستان مشغول به فعالیت بود ؛ به عنوان مدیر کل جدید استان سمنان معرفی کرد .
این گزارش حاکی است در این مراسم که با حضور فرماندهی انتظامی استان ، رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های سمنان ، مدیر عامل بانک و جمعی از رؤسای شعب و کارکنان بانک قوامین در سمنان برگزار شده بود دکتر نتاج مدیر عامل ضمن ارائه ی گزارشی از خدمات مالی که در شعب بانک قوامین در سمنان به مشتریان ارائه شده است ؛ از کمک های ناجا به عنوان سرمایه ی بزرگ این بانک یاد کرد .
وی در ادامه ضمن گرامیداشت اعیاد ماه رجب از مجموعه ی ناجا و همکاری های مثبت فی مابین تقدیر و بر افتخار خدمت به این مجموعه تأکید کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا