بانک و بیمهطلا و ارز

کاهش قیمت انواع سکه در بازار

صرافان ارز و سکه امروز (پنج شنبه) هر دلار آمریکا را با ۳۶ ریال کاهش قیمت در مقایسه با دیروز ۳۷ هزار و ۴۰۳ ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با هفت هزار ریال افت قیمت، ۱۲ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال خرید و فروش کردند.

 بر اساس معاملات ثبت شده صرافی های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز (سنا)، قیمت هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر به ۳۹ هزار و ۸۷۱ ریال رسید که در مقایسه با روز گذشته ۹ ریال کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد ۴۷ هزار و ۸۵۰ ریال داد و ستد شد که کاهش۱۴۰ ریالی داشته است.

اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۴۸۰ ریال و هر یورو را ۴۰ هزار و ۶۵۰ ریال اعلام کرد.

** مسکوکات طلا

برپایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۲۰ هزار ریال کاهش قیمت نسبت به دیروز، ۱۱ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال معامله شد، همچنین هر نیم سکه با کاهش ۳۵ هزار ریالی، ۶ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال به فروش رفت.

هر قطعه ربع سکه طلا با کاهش ۱۰ هزار ریالی، سه میلیون و ۸۲۰ هزار ریال و هر سکه یک گرمی نیز بدون تغییر قیمت، ۲ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال داد و ستد شد.

اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را با یک دلار و ۲۰ سنت کاهش قیمت در مقایسه با روز گذشته، یک هزار و ۲۸۵ دلار و ۶۰ سنت اعلام کرد.

همچنین این اتحادیه قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۸۸۰ ریال اعلام کرد که در مقایسه با سه شنبه ۴۶۰ ریال افزایش داشته است.

منبع:اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا