اقتصاد کلان

سرانجام بی فرجام مزایده خصوصی سازی/ مزایده ای که دقیقه نود را رد کرد!

زمان مزایده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که قرار بود در روز ۲۲ اسفندماه توسط سازمان خصوصی‌سازی برگزار شود به ۲۸ اسفندماه جاری تغییر کرد، اما این مزایده دقیقه نودی هم لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، بلوک ۴۴.۳۰ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شامل ۸ میلیون و ۳۲۹ هزار و ۸۵۳ سهم، به ارزش کل پایه ۷۵ میلیارد و ۱۶۰ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۶۱۹ ریال که قرار بود توسط سازمان خصوصی‌سازی در روز ۲۰ اسفندماه از طریق مزایده واگذار شود، اما زمان آن به ۲۸ اسفند موکول شده بود، باز هم لغو شد.

این شرکت با سرمایه ۱۸۸ میلیارد ریالی، مقرر بود به‌صورت نقد و اقساط واگذار شود که برای مزایده آن مبلغ سپرده شرکت در مزایده ۲ میلیارد و ۲۵۴ میلیون و ۸۰۷هزار و ۹۰۹۰ ریال نیز تعیین شده بود.

همچنین بخوانید

بر اساس این گزارش، بازرسی و اجرای استانداردها جهت ارتقای کیفیت محصولات تولیدی و … مهمترین فعالیت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران را تشکیل می‌دهد.

پیش‌تر سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده بود بلوک ۴۴.۳۰ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران را در روز ۲۲ اسفندماه جاری به مزایده خواهد گذاشت که این زمان به ۲۸ اسفندماه امسال تغییر یافت، اما این مزایده دقیقه نودی هم لغو شد. 

 

منبع
ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا