بانکبانک و بیمه

آخرین جلسه شورای مدیران پست‌بانک‌ایران در سال ۱۳۹۷ برگزار شد

آخرین جلسه شورای مدیران پست‌بانک‌ایران در سال ۱۳۹۷با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران امور و رؤسای ادارات ستادی و مدیران شعب مناطق استان تهران برگزار و اقدامات انجام شده طی سال مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ا روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر فرحی مدیرعامل بانک در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های بی‌دریغ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تبریک سالروز ولادت حضرت علی(ع) و سال نو و تجلیل از تلاش‌های مدیران و کارکنان و کارگزاران باجه‌های بانکی گفت: اقدامات و موفقیت‌های حاصل شده ماحصل تلاش‌ها و زحمات مجموعه بانک بوده و انتظارداریم که با همدلی و همسوئی بیشتر و ارتقاء حس‌خوب و درکنار هم موجبات ارتقاء هرچه بیشتر جایگاه بانک و توسعه خدمات بانکی را بیش‌از‌پیش فراهم سازیم.
وی تصریح کرد: انضباط مالی، شفافیت عملکرد مالی، کاهش ۵۰درصد نسبت مطالبات، کسب رتبه اول در بین بانک‌های کشور و اقدامات متعدد دیگر ازجمله دستاوردهای بانک طی سال ۱۳۹۷بود که همه اینها نتیجه تلاش‌های کلی همکاران است.
فرحی به نقش پست بانک ایران در کمک به اشتغال‌زائی و رونق اقتصادی کشور به ویژه در روستاها و کاهش هزینه‌های ملی اشاره کرد و اظهارداشت: مسئولان حوزه‌های مختلف اقتصادی، توجه و نگاه ویژه‌ای به این بانک دارند و آینده آن روشن و موفقیت آمیز خواهد بود.
همچنین دکتر صباغی، مهندس فلاح فر و مهندس مهرانی اعضای هیأت مدیره و مدیران امور و رؤسای ادارات ستادی و مدیران شعب مناطق تهران در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در بانک و تبریک میلاد حضرت علی‌(ع) و سال نو به تشریح اهم اقدامات انجام شده در حوزه‌های مربوطه پرداختند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا