بانکبانک و بیمه

بانک تجارت عقب‌نشینی کرد/ هزینه تعویض کارت‌ها حذف شد

بانک تجارت اعلام کرد که کارمزدهایی که بابت تعویض کارتهای این بانک از مشتریان دریافت می‌کرد را برای جلب رضایت مشتریان حذف کرده است. این در حالی است که بعد از اقدام بانک برای دریافت کارمزد تعویض کارت‌ها حواشی و گاها اعتراضاتی نسبت به این موضوع مطرح شده بود.

به گزارش پایگاه خبری توسعه اقتصادی، از اوایل خرداد ماه بانک تجارت در اطلاعیه ای اعلام کرد که مشتریان این بانک باید در اسرع وقت برای تعویض و دریافت کارت جدید خود به نزدیکترین شعبه بانک تجارت مراجعه کنند.

این توضیح نیز آمده بود که این بانک به منظور ارتقای سطح خدمات کارت، کارت‌های مشتریان خود را تعویض می‌کند و بر همین اساس پیش شماره کارت‌های بانک تجارت از ۶۲۷۳۵۳ به ۵۸۵۹۸۳ تغییر خواهد کرد.

همچنین بخوانید

بانک تجارت همچنین با اعلام اینکه مشتریان تا پایان تیرماه برای تعویض کارتهای خود مهلت دارند میزان کارمزدهای دریافتی برای این موضوع را نیز اعلام کرد. بر این اساس قرار بود تا تعویض کارت‌هایی که کمتر از یک‌سال از زمان صدور آن‌ها گذشته را رایگان و تعویض کارت‌هایی که بیش از یک‌سال از زمان صدور آن‌ها گذشته با دریافت نصف مبلغ مصوب بانک مرکزی انجام شود. تنها مشتریانی که از زمان انقضای تجارت کارت آن‌ها گذشته بود باید ۲۳۰۰ تومان بابت تعویض بانک پرداخت می کردند.

در حالی در چند روز گذشته برخی مشتریان برای تعویض کارتهای خود مراجعه کرده و بسته به تاریخ صدور از آنها هزینه هایی نیز کسر شده است که امروز بانک تجارت در اطلاعیه ای اعلام کرد که کلیه مشتریانی که تا پایان تیرماه جهت تعویض تجارت کارت به شعب این بانک مراجعه می کنند از پرداخت کارمزد تعویض این کارتها معاف خواهند شد.

اما در مورد اینکه هزینه‌های پرداختی از سوی مشتریانی که در چند روز گذشته برای تعویض کارتهای خود مراجعه کرده‌اند نیز به نظر می رسد که قرار است با تمهیدات و ایجاد سازو کارهایی، کارمزدهای دریافتی به صاحبان آنها برگردانده شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا