بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

مانی ۲۰۲۰ آسیا در سنگاپور در حال برگزاری است / روز توکن، پلتفرم اکولوژی و ریسک و امنیت سایبری از مهمترین موضوعات مطرح‌شده در رویداد

 

مانی ۲۰۲۰ آسیا (Money 2020 Asia) رویداد سالانه‌ای است که به بهانه آن پیشروهای ارشد صنعت پرداخت، سرویس‌های مالی و فین‌تک دور هم جمع می‌شوند و درباره یک موضوع واحد، یعنی توسعه و پیشرفت‌های اساسی که باعث شکل‌دهی به آینده پول در آسیا می‌شو و اینکه چطور رشد و توسعه کسب‌وکارشان در آینده را تضمین کنند، به گفت‌وگو می‌پردازند.

 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، مانی ۲۰۲۰ امسال آسیا از ۱۹ تا ۲۱ مارس، یعنی از ۲۸ اسفند تا اول فروردین ماه در سنگاپور برگزار می‌شود و طی سه روز، بیش از ۳۵۰۰ شرکت‌کننده و بیش از ۱۴۰۰ شرکت از سراسر دنیا در این رویداد حضور خواهند داشت و ۳۰۰ سخنران که از کارشناسان و متخصصان صنایع مختلف به حساب می‌آیند، موضوعات و عناوین مهم و کلیدی را مطرح می‌کنند؛ از آخرین اتفاقات در میان بانک‌های چالشی گرفته تا بررسی مدل «پلتفرم اکولوژی» که توسط شرکت‌های آنت فایننشیال و تنسنت رشد و توسعه پیدا کرده، جدیدترین فناوری‌های حفاظت از امنیت سایبری و روز توکن در آسیا (Token Day) و همه آنچه شما باید درباره‌اش بدانید در تقویم سه روزه رویداد مانی ۲۰۲۰ آسیا در سنگاپور گنجانده شده است.

در مانی ۲۰۲۰ آسیا امسال پلتفرم اکولوژی، ارزهای رمزنگاری‌شده و توکنیزاسیون، فناوری‌های ساختارشکن، فعالیت ادغام و تصاحب و بین‌المللی شدن، تجارت الکترونیکی، پرداخت‌های برون مرزی و اسکیم‌های کارت و پرداخت آنی، نوآوری‌های بانکی، دسترسی به Unbankedها، ریسک، امنیت و کلاهبرداری، اقدامات منطقه‌ای و موارد مطالعاتی از موضوعات و سرفصل‌های اصلی این رویداد سه روزه هستند.

در مورد روز توکن هم باید گفت که اکتبر سال گذشته و به مناسبت دهمین سال راه‌اندازی ارزهای رمزنگاری‌شده، شرکت بیزکی (Bizkey) روز توکن را در سنگاپور به راه‌ انداخت که شامل یک بازه ۱۹ روزه، از ۳۱ اکتبر تا ۱۸ نوامبر می‌شد هدف از برگزاری آن آشنایی عمومی مردم با ارزهای رمزنگاری‌شده و شیوه استفاده از آنها در موارد خرده‌فروشی بود. طی آن روزها ۳۰ خرده‌ فروش در محله چینی‌های شهر سنگاپور انواع مختلف ارزهای رمزنگاری‌شده را به‌عنوان یک شیوه پرداختی پذیرش می‌کردند.

مردم هم می‌توانستند با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان مبتنی بر بلاکچین شرکت بیزکی، با ارزهای مختلف اتریوم، بایننس کوین، الف کوین و زیلیکا کوین پرداخت‌هایشان را انجام دهند.

شرکت در روز توکن رویداد مانی ۲۰۲۰ آسیا، این فرصت را فراهم می‌کند تا نگاهی عمیق‌تر به شرکت‌ها، نوآوری‌ها، مدل‌های کسب‌وکاری و رگولاتوری‌هایی که موجب شکل‌دهی و استفاده از فناوری بلاکچین و ارزهای رمزنگاری‎شده و رشد و توسعه توکنیزاسیون در آسیا می‌شود، داشته باشید.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا