امور زیربناییراه و ساختمان

آغاز فعالیت شبانه‌روزی دفتر حقوق شهروندی فرودگاه امام خمینی (ره)

فرودگاه امام خمینی(ره) برای رفاه حال مسافرین نوروزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و به منظور رسیدگی و پیگیری شکایات احتمالی، دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد برای اولین بار و به صورت شبانه روزی در ترمینال مسافری این مجموعه مستقر شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، مدیرکل دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: برای رفاه حال مسافرین نوروزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و به منظور رسیدگی و پیگیری شکایات احتمالی، دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد برای اولین بار به صورت شبانه روزی در ترمینال مسافری این مجموعه مستقر و فعال شد.

هادی دوست طلب افزود: با توجه به رویکرد نوروز امسال با محوریت "نوروز متفاوت، فرودگاه متفاوت" و به منظور رفاه حال مسافرین و رسیدگی سریع به شکایات احتمالی و دریافت نظرات و انتقادات مردم شریف و مسافران گرامی در ایام سفرهای نوروزی دفتر حقوق شهروندی به صورت شبانه روزی درترمینال مسافری شماره یک فرودگاه امام(ره) مستقر شد.

مدیرکل دفتر حقوق شهروندی و ارزیابی عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : مسافرین و مراجعین فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) می توانند علاوه بر مراجعه حضوری از طریق  شماره تلفن های  ۵۱۰۰۸۹۶۵و۵۱۰۰۷۷۲۱ وشماره تلفن همراه ۰۹۰۲۳۰۰۹۶۳۳ تماس حاصل کرده و شکایات و انتقادات خود را مطرح کنند.

این مقام مسئول یادآور شد: سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۹۶۳۴ آماده دریافت سوالات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات بوده و در کمترین زمان ممکن پاسخ لازم توسط کارشناسان به مردم ارسال خواهد شد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا