بورسبورس اوراق

«واتی» به هر سهم ۲۹۳ ریال سود اختصاص داد

طی دوره یک ساله؛

 

گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۷، به هر سهم خود مبلغ ۲۹۳ ریال سود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۱۵ درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا، گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند با سرمایه ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت های مالی یک ساله دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۳۱۸ میلیارد و ۹۲۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۹۳ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۳ هزار و ۱۷ میلیارد و ۱۰۱ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

واتی” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به آذر ۹۶، به صورت حسابرسی شده، مبلغ یک هزار و ۱۴۴ میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۵۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در دوره یاد شده، با افزایش ۳۰۰ میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال به ۷ هزار و ۱۴۲ میلیارد و ۴۰۴ میلیون ریال رسید.

“واتی” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ هزار و ۵۶۹ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال به مبلغ معادل ۳ هزار و ۱۸ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۴۴۸ میلیارد و ۹۱۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۳۳۹ میلیارد و ۵ میلیون ریال خریداری کرد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا