خودروصنعت، معدن، تجارت

خط قرمز ایساکو رضایت مشتریان از خدمات نوروزی است

خط قرمز گروه صنعتی ایران خودرو در نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش رضایت مشتری است.این گروه صنعتی در ایام نوروز برنحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی نظارت کامل داشته است .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی ایران خودرو، برهمین اساس گروه مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که از آغاز تعطیلات نوروز به منظور نظارت بر حسن ارائه خدمات به هموطنان به برخی استان‌ها و شهرهای کشور سفر و به نمایندگی‌های مجاز، امدادهای جاده‌ای و سایر مراکز خدماتی ایران‌خودرو سرکشی کرده بودند، امروز پس از سفر به سیستان و بلوچستان، کرج، قزوین، زنجان، گلستان و توابع، به تهران رسیدند و از نزدیک  به بررسی ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی پرداختند. 
 
بازدید از نمایندگی‌های این استان به دلیل این‌که مبادی ورودی استان تهران در ایام تعطیلات مسافرپذیری بالایی دارد و گذرگاه عبور به شهرستان‌های اطراف نیز هست، بیش از پیش زیر ذره بین و نگاه تزبین مردم قرار دارد.  

 

به طور کلی بازدیدها های نوروزی به منظور نظارت و تسریع در ارائه خدمات با کیفیت به مسافران و همشهریان توسط مدیران ارشد خدمات پس از فروش در ایام تعطیلات صورت گرفت .

 

همچنین بخوانید

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا