امور زیربناییراه و ساختمان

شرکت‌های بهره بردار فوکر ۱۰۰ برای اجرای دستورالعمل صلاحیت پروازی تا ۸ فروردین مهلت دارند

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: شرکت‌های بهره‌بردار هواپیمای فوکر ۱۰۰ تا هشتم فروردین ماه فرصت دارند تا نسبت به انجام بندهای مربوط به دستورالعمل الزام شده سازمان اقدام و در چک A هواپیما نیز تکرار کنند.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی این سازمان با اعلام اینکه سازمان هواپیمایی کشوری به ۵ شرکت هواپیمایی بهره بردار فوکر ۱۰۰ مهلتی ۵ روزه داده است، گفت: نظر به برخی حوادث ناشی از اشکال در ارابه‌های فرود  فوکر ۱۰۰ ناوگان هوایی کشور و برای اطمینان بیشتر استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری دستورالعمل فوری صلاحیت پروازی جهت انجام چک‌های مربوطه به مشکل ارابه های فرود را ظرف مدت ۵ روز صادر کرد.

جعفرزاده افزود: پس از جلسه مشترک مورخ ۳ فروردین ۹۸ شرکت‌های هواپیمایی بهره بردار فوکر ۱۰۰ با معاون استاندارد پرواز، معاون هوانوردی و امور بین الملل و مدیرکل صلاحیت پرواز در سازمان هواپیمایی کشوری، دستورالعمل فوری صلاحیت پروازی در خصوص این نوع هواپیما به این شرکت‌ها نهایی و ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه این شرکت ها تا هشتم فروردین ماه فرصت دارند تا نسبت به انجام بندهای مربوط به دستورالعمل الزام شده سازمان اقدام و  در چک A هواپیما نیز تکرار کنند.

جعفرزاده شرکت‌های بهره بردار هواپیمای فوکر ۱۰۰ را ایران ایر، آسمان، قشم ایر، کیش ایر، کارون ذکر کرد.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا