امور زیربناییراه و ساختمان

بازدید سفیر ایران از پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت ساختمان عمان

سفیر ایران در مسقط در مراسم افتتاحیه نمایشگاه املاک و صنعت ساختمان عمان موسوم به «بیگ شو» شرکت کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مراسم افتتاحیه نمایشگاه املاک و صنعت ساختمان عمان موسوم به «بیگ شو» با حضور شیخ سیف بن محمد الشبیبی وزیر مسکن و شهرسازی عمان، حجت‌‌‌الاسلام والمسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر ایران در عمان، جمعی از مقامات محلی و همچنین جمعی از سفرا و دیپلمات‌‌‌های مقیم، روسا و مدیران اجرایی هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ ساختمانی داخلی و خارجی برگزار شد.

این مراسم حسن بن محمد اللواتی رئیس انجمن شرکت‌‌‌های املاک و ساختمان عمان و الحارثیه مدیرکل امور ساختمان و املاک وزارت مسکن به ارائه مطالبی درخصوص روند رو به گسترش ساخت و ساز در عمان و قوانین و مقررات مربوط به آن پرداختند.

در این نمایشگاه بیش از ۲۰ شرکت ایرانی فعال در حوزه‌‌‌‌های مختلف ساخت و ساز، ساختمان، مصالح ساختمانی، آهن و فولاد، دکوراسیون، طراحی، مبلمان، رنگ و… حضور دارند و طی سه روز (از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۷ مارس) به ارائه آخرین فنآوری‌‌‌های ساختمان‌‌سازی، مصالح و مواد ساختمانی، فرصت‌‌های سرمایه‌‌گذاری در بخش ساخت و ساز در عمان و غیره خواهند پرداخت.

در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ غرفه داخلی و خارجی شامل ۸۵ غرفه از کشور عمان و ۱۲۲ غرفه از سایر کشورها حضور دارند. علاوه بر پاویون ایران که با ۱۲ غرفه محصولاتی مانند میلگرد، لوله و ورق، عایق سقف و مبلمان را به نمایش گذاشته‌‌اند، شرکت‌‌های متعددی از ترکیه، انگلستان، آلمان، امارات، چین، کویت، عربستان، ایتالیا، هند، لیبی، اردن، مصر، لبنان، استرالیا، کانادا و لهستان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

سفیر ایران پس از مراسم افتتاحیه ضمن بازدید و ملاقات با مشارکت‌‌کنندگان ایرانی، به ارائه راهکارهایی جهت ورود موفق به بازار عمان و تشویق آنها به توسعه صادرات مصالح ساختمانی به عمان پرداخت. 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا