بورسبورس اوراق

انتشار شفاف سازی دو شرکت از گروه زراعت/ افزایش قیمت در نمادهای «زدشت» و «زگلدشت» ناشی از تقاضای بازار

مطابق با شفاف سازی های منتشر شده در تارنمای کدال، افزایش ۲۰ درصدی قیمت نمادهای «زدشت» و «زگلدشت» ناشی از افزایش تقاضا بر روی این نمادها بوده، تغییری با اهمیت در صورت‌های مالی شرکت رخ نداده است.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  صبح امروز شفاف سازی نماد مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره در بازار سهام با نماد «زدشت» مورد معامله قرار می‌گیرد بر روی تارنمای کدال منتشر شد.

بر این اساس شرکت اعلام کرده است که تا تاریخ این شفاف سازی چگونه تغییر با اهمیتی در صورتهای مالی شرکت تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۳۹۷ در صورت‌های مالی شرکت رخ نداده و در صورتی که تغییری در این در  وضعیت مالی شرکت و یا فعالیت‌های آن رخ دهد مطابق با مواد ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس تغییرات افشا خواهد شد.

این شفاف سازی پس از آن صورت می گیرد که نماد معاملاتی شرکت یاد شده که در  بازار دوم فرابورس مورد معامله قرار می‌گیرد طی روزهای اخیر نوسان ۲۰ درصدی را تجربه کرد و موجب وقفه یک ساعته در معاملات این شرکت شد.

گفتنی است، هم اکنون نماد معاملاتی این شرکت بازگشایی شده و قیمت هر سهم آن در حال حاضر  در حدود ۴۴۰ تومان است.

دیگر نمادی که به دلیل نوسان ۲۰ درصد قیمت امروز دچار وقفه معاملاتی شد، همگروهی «زدشت» یعنی نماد «زگلدشت» بود.

این نماد که به شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان تعلق دارد و همچون «زدشت» در بازار دوم فرابورس معامله می شود، اعلام کرد که نوسان قیمت این نماد در روز جاری دلیلی به جز عرضه و تقاضا نداشته  است. بنابر این افزایش قیمتی که طی ۵ روز منجر به رسیدن قیمت این سهم متوسطه ۱۰۲۷ تومان شده، صرفاً به دلیل تقاضای شکل گرفته در بازار برای نماد یاد شده بوده است.

 

منبع
اقتصاد آنلاین - محمد امین خدابخش

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا