اقتصاد کلانراه و ساختمان

بنیاد مستضعفان بعد از حادثه سیل شمال کشور چه اقداماتی انجام داده است؟

کمک‌های بنیاد مستضعفان از جمله مواد غذایی و چکمه و پتو به مناطق سیل‌زده گلستان ارسال شده و سیمان مورد نیاز جهت بازسازی این مناطق نیز به طور کامل توسط بنیاد تأمین خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، مهندس سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان به محض اطلاع از حادثه سیل در شمال کشور شخصا در گلستان و به‌ویژه شهرستان آق‌قلا حضور پیدا کرده و با بررسی شرایط و با توجه به نیازسنجی انجام شده دستورات لازم با هدف کمک به مردم و کاهش سختی‌ها ‌و تسکین آلام مردم را به مدیران بنیاد ابلاغ کرد.

سعیدی کیا از تشکیل کمیته دائمی سوانح طبیعی در بنیاد مستضعفان خبر داد و افزود: در قبال سوانح طبیعی ما سه گام پیش رو داریم که گام اول مربوط به همان روزهای اول حادثه و برآورده نمودن نیازهای مردم به مواد غذایی می‌باشد. گام دوم هفته بعد از حادثه است که با توجه به نیازسنجی‌ها موارد مورد نیاز تامین می‌شود و گام آخر هم حدود یک ماه بعد از حادثه که بازسازی و پاکسازی در دستور کار قرار دارد.

همچنین بخوانید

سعیدی‌کیا در مورد کمک‌های بنیاد به مردم سیل‌زده افزود: با توجه به نیاز مردم در همان روزهای ابتدایی ۱۰۰ هزار بطری آب معدنی، ۳ تن مواد غذایی، ۵ تن پنیر، ۲۵۰۰ تخته پتو، ۴۵۰۰ جفت چکمه، ۱۵ هزار قوطی کنسرو، ۲۰ هزار شمع، ده‌ها تن کالباس، خرما، کنسرویجات و مواد مورد نیاز دیگر برای مردم سیل‌زده گلستان ارسال شد.

همچنین بنیاد مستضعفان متعهد شد به طور کامل سیمان مورد نیاز بازسازی مناطق آسیب دیده روستایی و شهرهای کوچک را تامین نماید.

 

 

منبع
خبرآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا