امور زیربناییراه و ساختمان

تمام راه‌ های اصلی و فرعی زنجان باز است/ لزوم انسداد تهم به چورزق

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: برای محورهای ارتباطی برون‌شهری استان زنجان مشکلی پیش نیامده و تمام راه‌ های اصلی و فرعی استان زنجان باز است.

همچنین بخوانید

 

به گزارش آرمان اقتصادی، عبدالحسین علی‌اکبری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد شورای هماهنگی مدیریت بحران در محل استانداری زنجان، افزود: با توجه به بارش برف در گردنه‌های کوهستانی تاکنون مشکل خاصی پیش نیامده است.

وی اظهار کرد: برای محورهای ارتباطی برون‌شهری استان زنجان مشکلی پیش نیامده است و تمام راهداران در تمام شهرستان‌ها مشغول فعالیت هستند و تمام راه‌های فرعی واصلی استان باز است و مسدودی تاکنون نداشتیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: اولویت اول اداره راهداری توجه به راه‌های اصلی و فرعی است و اولویت دوم هم راه‌های روستایی می‌باشد.

علی‌اکبری تأکید کرد: با توجه به بازدید انجام‌گرفته احتمال ریزش کوه در محور تهم به چورزق وجود دارد و محور تهم به چورزق و شیت باید مسدود اعلام شود.

وی گفت: خوشبختانه تاکنون مردم همکاری خوبی را داشتند و در محورهایی که مسدود اعلام‌شده بود تردد نکردند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان ابراز کرد: بیش از ۳۰ راهدارخانه و ۴۵۰ راهدار ۲۴ ساعته در آماده‌باش هستند تا خدمات لازم را به مسافران ارائه بدهند و مسافران قبل از سفر حتماً از وضعیت جاده‌ها باخبر شوند و بعد اقدام به سفر بکنند.

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا