امور زیربناییراه و ساختمان

فرودگاه خرم آباد عملیاتی شد/ هواپیمای جهانگیری به مقصد اهواز پرواز کرد

عملیات پاکسازی باند و سطوح پروازی فرودگاه خرم آباد که از صبح امروز شروع شده بود، با تلاش بی وقفه همکاران به اتمام رسید و اکنون فرودگاه خرم آباد عملیاتی است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، غلامرضا بنی صدر، مدیر فرودگاه خرم آباد با بیان مطلب فوق گفت: عملیات پاکسازی باند و سطوح پروازی فرودگاه خرم آباد که از صبح امروز شروع شده بود، با تلاش بی وقفه همکاران به اتمام رسید و اکنون فرودگاه خرم آباد عملیاتی است.

وی افزود: هواپیمای حامل معاون اول رئیس جمهور که در تاریخ ۱۲ فروردین ماه به دلیل وقوع سیل زمین گیر شده بود، اکنون از فرودگاه خرم آباد به مقصد اهواز پرواز کرد.

همچنین معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تمامی سطوح‌های پروازی فرودگاه خرم‌آباد نیز به دلیل شدت بارندگی‌ها دچار آب‌گرفتگی شده است، گفت: درحال حاضر برخی از سطوح‌های پروازی آن باز شده و توسط بالگردها مورد استفاده قرار گرفته است.

به گفته بنی‌‌صدر تا ساعت ۱۱ امروز سایر سطوح‌های پروازی فرودگاه باز شده و به صورت عملیاتی فعالیت خواهند شد.

آدم‌نژاد روز گذشته با اشاره به مسدود بودن ۱۵ محور شریانی و ۲۸ محور غیر شریانی در کشور اعلام کرده بود که تا این لحظه محورهای شریانی هراز، چالوس، یاسوج-شیراز، آق‌قلا-گرگان، اهرم-فراشبند، قدیم خرم‌آباد-پلدختر، آزادشهر-شاهرود، ایلام-مهران، خرم‌آباد-کوهدشت، دره‌شهر-پل‌دختر، دورود-ازنا-شازند، حمیل-ایلام، پلدختر-کوهدشت و قدیم تهران-ساوه مسدود هستند.

به گفته وی همچنین محورهای غیر شریانی اولنگ-شاهرود، شمشک-دیزین، پونل-خلخال، سی‌سخت-پادنا، گنجنامه تویسرکان، سروآباد-پاوه، وازک-بلده، قدیم بستان-چذابه، چلگرد-صمصامی، آق‌قلا-عطاآباد، بندرترکمن-سه‌راهی یساقی، دیباج-گلوگاه، گمیشان-خواجه نفس و طرود-معلمان نیز مسدود هستند.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا