انرژی

بررسی چگونگی همکاری بیشتر با وزارت نفت در جلسه کمیسیون انرژی

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از دیدار نوروزی اعضای کمیسیون انرژی با وزیر نفت و مرور اقدامات انجام شده در سال ۹۸ و تلاش برای همکاری پررنگ‌تر در سال جاری خبر داد.

علی بختیار در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: امروز دیدار نوروزی اعضای کمیسیون انرژی با وزیر نفت و معاونین ایشان انجام و اقدامات و همکاری های انجام شده در سال ۹۷ مرور شد. همکاری بین کمیسیون انرژی و وزارت نفت در سال ۹۷ باعث شد با افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس در تولید بنزین به خود کفایی برسیم.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر با افتتاح اکثر فازهای پارس جنوبی به دستاورد بزرگی رسیدیم. در تولید گاز در میدان پارس جنوبی از قطری‌ها جلو زدیم.

همچنین بخوانید

نماینده مردم گلپایگان در مجلس تصریح کرد: برنامه‌هایی برای همکاری بیشتر بین کمیسیون انرژی و وزارت نفت در سال ۹۸ بررسی شد تا ان شاءالله در سال ۹۸ بتوانیم در حوزه انرژی و به ویژه نفت در بخش بالا دستی و پایین دستی به موفقیت‌هایی برسیم.

وی در ادامه تاکید کرد: واقعیت این است که امروز همکاری بین کمیسیون انرژی و وزارت نفت برای فروش نفت و توسعه پالایشگاه به طور جدی در حال اجرا شدن است. فروش نفت ما اکنون وضعیت خوبی دارد. ان شاءالله در سال ۹۸ با همکاری بیشتر بین کمیسیون انرژی و وزارت نفت هم در بحث ها توسعه ای و هم در بحث فروش به موفقیت ها خوبی دست خواهیم یافت. اما اکنون به دلیل اینکه درشرایط تحریم هستیم و عده ای به دنبال توقف فروش نفت ما هستند نمی توانیم عدد و ارقام فروش نفت را رسانه ای کنیم.
انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا