بورسبورس اوراق

ارزش بازار «ثشاهد» افزایشی بود

طی اسفند ماه؛

ارزش بازار شرکت شاهد در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۷با افزایش ۲۳ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال به ۲ هزار و ۲۴۱ میلیارد و ۷۷ میلیون ریال رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از سنا،  شرکت شاهد با سرمایه ثبت شده ۲ هزار و ۷۰۶ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری ها در دوره یک ماهه منتهی به ۲۹ ماه ۹۷ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

همچنین بخوانید

شرکت شاهد با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷ اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۷۹۲ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲ هزار و ۲۱۷ میلیارد و ۹۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۴۱ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال به یک هزار و ۷۵۰ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان نیز با افزایش ۲۳ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال معادل ۲ هزار و ۲۴۱ میلیارد و ۷۷ میلیون ریال محاسبه شد.

ثشاهد” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۷۰ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال به مبلغ معادل ۷۷ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۶ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت شاهد طی دوره یک ماهه منتهی به اسفند ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا