بانک و بیمهبیمه

حضور مدیرعامل بیمه ما در مناطق سیل‌‌زده شمال کشور

مدیرعامل بیمه “ما” به همراه معاون فنی شرکت و جمعی از مدیران و روسای شعب در مناطق سیل‌‌زده شمال کشور حضور یافتند تا ضمن همدردی با آسیب دیدگان ، جلسه ای در خصوص رسیدگی و پرداخت خسارت به بیمه گذاران زیان دیده تشکیل دهند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه ما، در پی وقوع سیل و به جا ماندن خسارت ناشی از این حادثه در روزهای ابتدایی سال نو ، کارشناسان بیمه “ما” در مکان های حادثه دیده  حضور داشته و فعالیت ارزیابی و کارشناسی انجام دادند.

بر اساس این گزارش، جلسه کمیته رسیدگی و پرداخت خسارت زیان دیدگان و بیمه گذاران ناشی از سیل در استان مازندران با حضور مدیرعامل، معاون فنی و مدیران این شرکت برگزار  و مقرر شد در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه خسارت ها کارشناسی و به بیمه گذاران پرداخت شود.

در ادامه جلسه تصمیماتی در خصوص بازدید و ارزیابی خسارت های اعلام شده توسط تیم های کارشناسی سیار بیمه “ما” در شهرهایی که فاقد شعبه بیمه “ما” هستند  و یا چگونگی پرداخت خسارات وارد شده ای که تاکنون امکان بازدید از آنها  وجود نداشت اتخاذ شد.

گفتنی است در طول این سفر بیشتر کارشناسی ها و بازدیدها در شهرهای  آسیب دیده انجام و تعدادی از خسارات که پرونده آنها تکمیل شده بود توسط مدیرعامل شرکت بیمه “ما” پرداخت شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا