امور زیربناییراه و ساختمان

۷۷۰ راه‌ روستایی مسدود شده لرستان، بازگشایی شد

راه روستایی آمار راه‌های روستایی بازگشایی شده در لرستان به ۷۷۰ رسید و در حال حاضر تمام راه‌های روستایی سه شهرستان بروجرد، رومشکان و چگنی باز است. راه ۱۰۰ روستا همچنان مسدود است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان, عباس شرفی اظهار داشت: درمجموع از ابتدای وقوع سیل و درپی ریزش و رانش‌های پس از آن، راه ارتباطی ۸۷۰ روستا در استان قطع شده بود که با همت همکاران تاکنون راه ارتباطی ۷۷۰ روستا برابر با ۸۸.۵ درصد بازگشایی شده و

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: درپی تلاش‌های خستگی‌ناپذیر راهداران، امروز راه‌های مسدود باقیمانده در دو شهرستان بروجرد و چگنی باز شد و در حال حاضر در سه شهرستان بروجرد، رومشکان و چگنی هیچ راه مسدودی وجود ندارد، راه‌های روستایی مابقی شهرستان‌ها نیز در اسرع وقت بازگشایی خواهد شد.

وی اظهار کرد: پس از وقوع سیل در لرستان که منجر به تخریب بسیاری از زیرساخت‌ها و ابنیه فنی راه گردید با نظر مثبت رییس سازمان بیش از ۴۰۰ نفر از راهداران ۱۹ استان همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات سبک‌، نیمه سنگین و سنگین به یاری استان آمده و مشغول بازگشایی محورهای اصلی، فرعی و روستایی لرستان گردیدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خاطرنشان کرد: راهداری لرستان با ۳۰۰ نفر نیروی فنی، عملیاتی و پشتیبانی و برخورداری از ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات با تمام ظرفیت در حال بازگشایی محورهای استان است.

وی حضور و پیگیری وزیر راه و شهرسازی، معاونان وزارت راه، رییس و مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مناطق سیل‌زده را مایه دلگرمی و بسیار تاثیرگذار در روند خدمت‌رسانی دانست و از تلاش همه عوامل استان‌های معین لرستان قدردانی کرد.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا