انرژی

فرسودگی شبکه‌های آبرسانی در استان بوشهر

استاندار بوشهر در بازدید از روند نوسازی شبکه آبرسانی بوشهر اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل مهم در استان بوشهر، بحث تامین آب است که طی سال‌های گذشته در این حوزه شاهد مشکلاتی در استان بوده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، عبدالکریم گراوند با بیان اینکه یکی از اولویت‌های بخش آب استان، نوسازی خطوط آب است، اظهار کرد: چهار استان به عنوان استان‌های معین برای نوسازی شبکه آبرسانی استان بوشهر همکاری می‌کنند.

وی، یکی از مشکلات اساسی استان بوشهر را فرسودگی شبکه‌های آبرسانی عنوان کرد و افزود: یکی از اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، اصلاح شبکه آبرسانی است که این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

همچنین بخوانید

استاندار بوشهر بیان کرد: استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، فارس و تهران به عنوان معین استان بوشهر برای نوسازی و تسریع در روند اجرای شبکه آبرسانی تعیین شده‌اند.

گراوند تاکید کرد: تلاش شده در تابستان پیش رو، مشکلات سال گذشته در زمینه تأمین آب مورد نیاز مردم تکرار نشود. طرح‌های متعددی را برای تحقق این مهم در دستور کار داریم که افزایش ظرفیت طرح‌های آب‌شیرین‌کن یکی از این برنامه‌هاست.

استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت تسریع طرح‌های آبرسانی استان اذعان کرد: اعتبارات آبرسانی ۱۰۰ درصد تخصیص می‌یابد و امیدواریم با این امر شاهد تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی استان بوشهر باشیم.

عبدالکریم گراوند از حفر و تجهیز چاه‌های آب شرب خبر داد و افزود: ظرفیت آب شیرین‌کن ۱۰ هزار متر مکعبی بوشهر افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا