بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی از مدیریت شعب این بانک در استان تهران

 

روح اله خدارحمی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با هدف تعامل، دیدار و آگاهی از آخرین وضعیت برنامه ها و پیشرفت طرح ها روز پنج شنبه ۲۹ فروردین ماه با کارکنان مدیریت شعب این بانک در استان تهران دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کشاورزی، خدارحمی در دیدار با کارکنان حوزه های مختلف این مدیریت ضمن تأکید بر استمرار خدمت رسانی و تأمین مالی طرح های بخش کشاورزی بر موضوع نظارت بر طرح ها و رعایت سایر مسائل اعتباری تأکید کرد.
مدیر عامل بانک کشاورزی تلاش بیشتر برای تعیین تکلیف و واگذاری املاک تملیکی را از مهمترین برنامه های سال ۱۳۹۸ برشمرد و ضمن تاکید بر تحقق ۱۵۰ درصدی این برنامه در سال جاری تصریح کرد: واگذاری طرح های ناموفق به کارآفرینان موفق یکی از راهکارهای مناسب در واگذاری املاک تملیکی یا طرح های نیمه تمام است.
رییس هیأت مدیره بانک کشاورزی اضافه کرد: باتوجه به شرایط استثنایی سال ۱۳۹۸ انتظار می رود کارکنان حوزه حقوقی ضمن فهرست بندی اموال و پی گیری مرتب، تلاش خود را برای تعیین تکلیف یا واگذاری این املاک به کار گیرند.
خدارحمی با تأکید مجدد براجرای تکالیف بانک کشاورزی در تسهیلات دهی به بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: طرح های کشاورزی برای دریافت تسهیلات در اولویت قرار دارند؛ البته سایر بخش ها نیز از خدمات این بانک بهره مند خواهند شد.
وی با اشاره به اجرای موفق طرح توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری تصریح کرد: برای سال ۱۳۹۸ اعتبارات لازم ابلاغ خواهد شد؛ ضروری است پس از غربالگری‌ و بررسی دقیق، طرح های مناسب و دارای توجیه اقتصادی در اولویت قرار گیرند.
مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه دیدار از مدیریت شعب این بانک در استان تهران در شعب شهید بهشتی،بهارستان و مولوی حضور یافت و با کارکنان و مشتریان این شعب از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.وی در این دیدار سرزده ضمن بررسی دغدغه ها و مشکلات مشتریان و ارائه راه کارهای لازم و مناسب بر ضرورت تسهیل وتسریع در امور مشتریان با هدف گره گشایی از مشکلات مردم و رونق شکوفایی اقتصادی کشور تأکید کرد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا