خودروصنعت، معدن، تجارت

خودروهای جدید سایپا تولید خواهند شد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به برنامه‌های این شرکت در سال آینده از تولید خودروهای جدید سایپا خبر داد که نسبت به گذشته از امکانات به‌روزتر و از کیفیت بیشتری بهره می‌برند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل شرکت سایپا عنوان کرد این شرکت نیاز بازار خودرو کشور را با عرضه خودروهای اقتصادی و خودروهای مدرنی که با شرکای خارجی تولید می‌شوند، تامین می‌کند و در همین راستا سعی داریم با هدف بهبود کیفیت محصولات، خودروهای جدید و با کیفیتی را تولید کنیم. وی افزود شرکت سایپا به عنوان تولیدکننده اصلی محصولات ارزان‌قیمت و اقتصادی در بازار ایران محسوب می‌شود که برای عرضه خودروهای پیشرفته و مجهز به امکانات جدید، قصد دارد تولید خودروهای ردیف متوسط و بالا را در دستور کار خود قرار دهد.

جزئیات تولید خودروهای جدید سایپا
سلیمانی در خصوص جزئیات تولید محصولات جدید سایپا اظهار کرد تولید خودروهای جدید و متنوع بر روی پلتفرم اختصاصی SP100 این شرکت انجام می‌شود که از امکانات به‌روز برخوردار است. از این رو تولید محصولات جدید این شرکت و عرضه آن‌ها در بازار طی سال‌های آینده انجام خواهد شد و سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی نیز روی همین پلتفرم انجام خواهد شد. وی افزود مدتی است مشتریان خواهان خرید خودروهای پیشرفته هستند و در همین راستا شرکت سایپا قصد دارد محصولات با کیفیتی را از لحاظ امکانات در حوزه خودروهای اقتصادی تولید کند.

همچنین بخوانید
منبع
گجت نیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا