بورسبورس اوراق

«فارس»، «پارسان»، «شبدیس» و «وبملت» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند/بانک تجارت بیشترین ارز معاملات را به خود اختصاص داد

در داد و ستدهای امروز تالارحافظ، داروسازی روزدارو، پتروشیمی پردیس و صنایع پتروشیمی‌کرمانشاه بیشترین بازدهی را نصیب سهام‌داران خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، امروز در داد و ستدهای بورس تهران«فارس»، «پارسان»، «شبدیس» و «وبملت» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل‌گذاشتند، این درحالیست که ‌امروز شاحص کل بورس تهران با افزایش ۴۴۶۴واحدی به رقم ۲۰۴هزارو ۳۷۵ واحد رسید. همچنین‌ تولیدی مهرام، داروسازی جابر ابن حیان و شهد نیزبیشترین زیان رادر بین شرکت‌های بورسی شدند.

ازسویی‌ بانک تجارت بیشترین ارزش دادوستد‌ها را در بازارسهام به خود اختصاص داد. های‌وب، بانک ملت، ذوب آهن، کشتیرانی جمهوری‌اسلامی ایران،محورسازان ایران‌خودرو، تامین سرمایه نوین، بانک و فولاد مبارکه اصفهان ‌نیز بعد از«وتجارت» بیشترین ارزش معاملات در بازار را ازآن خود کردند.

در فرابورس نیز قاسم ایران، ریل پردازسیر و صنایع بهداشتی ساینا پربازده‌ترین شرکت‌ها و هتل پارسیان کوثر اصفهان، معندی کیمیای زنجان گستران و ریل سیر کوثر نیز زیان‌ده ترین شرکت‌ها شدند.

 همچنین‌گروه‌های بانکی، شیمیایی و فلزات اساسی ‌در بین صنایع بورسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. بر این اساس، درگروه بانکی طی ۵۶ هزارو ۲۳۷ نوبت معاملاتی یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون سهم به ارزش ۱۴۲ میلیارد تومان داد و ستد شد.

83

85

 

منبع
اقتصادآنلاین - رامین‌بیات

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا