بانکبانک و بیمه

توجه ویژه بانک صنعت و معدن به رونق تولید در سال جاری

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دیدار با صنعتگران و کارآفرینان استان لرستان:

حسین مهری در دیدار با استاندار و جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان استان لرستان ضمن اشاره به رسالت اصلی بانک در سال جاری که همان رونق تولید می باشد، از اتخاذ سیاست ها و برنامه های راهبردی به منظور حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان و صنعتگران توسط این بانک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در نشستی که با جمعی از کارآفرینان و تولید کنندگان استان در روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۱/۲۸ و با حضور سید موسی خادمی استاندار لرستان که در محل استانداری برگزار گردید، با تأکید بر لزوم تأمین مالی صنایع و حمایت از تولیدکنندگان بیان داشت: کارآفرینان و تولیدکنندگان فرماندهان جنگ اقتصادی می باشند و بانک مجموعه ای در خدمت آنها به منظور تحقق رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور است.

مهری در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد مسعود امام زمان (عج) ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیل اخیر از ملت شریف ایران نیز که در این حادثه در کنار هموطنان خود بودند تشکر و قدردانی نمود و تصریح کرد بانک صنعت و معدن از همه ظرفیت ها و پتانسیل های خود به منظور حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان استان استفاده خواهد کرد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد با حجم سرمایه گذاری های انجام شده، در حال حاضر این بانک تامین مالی ۴۸ طرح این استان با اعتبار ارزی و ریالی بالغ بر ۴۶۷ میلیون یورو و ۲۵۴۳ میلیون ریال را به عهده گرفته است که این امر نشان از اهمیت ویژه این استان در بخش صنعت و معدن کشور دارد.
وی ضمن تاکید بر شناسایی قابلیت های استان لرستان در بخش صنعت و معدن اعلام کرد جذب منابع با توجه به حجم سرمایه گذاری های انجام شده از اولویت های مهم سرپرستی استان بوده که به منظور تامین مالی سایر پروژه ها باید در دستور کار قرار گیرد.
خادمی استاندار لرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بانک صنعت و معدن در پیشرفت این استان از اهتمام ویژه این بانک به صنعتگران و تولیدکنندگان استان قدردانی نمود و اشاره کرد استان لرستان دارای ظرفیتهای زیادی در بخش صنعت و معدن کشور می باشد که لازم است توجه ویژه ای به این مقوله توسط نهادهای تصمیم گیر به عمل آید.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا