بورسبورس اوراقبیمه

فاینکس؛ فرصتی برای تبادل نظرات

 

محمد حیدری، مدیرعامل بیمه کارآفرین، گفت: بزرگترین رخداد مالی کشور، فرصتی برای تبادل نظر شرکت ها با مخاطبان است.

حیدری

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  محمد حیدری، مدیرعامل بیمه کارآفرین، گفت: برگزاری فاینکس ۲۰۱۹، بزرگترین رخداد مالی کشور و بهترین فرصت برای مراوده و تبادل نظر با فعالان اقتصادی و مردم است تا بتوانیم به خواسته آنها جامعه عمل بپوشانیم.

بهره برداری از ظرفیت ها برای ارتقا زیر ساخت ها

مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه کارآفرین گفت: حضور شرکت های مختلف ۳ صنعت مهم در کنار یکدیگر موجب بهره برداری از ظرفیت آنها برای ارتقا سطح کیفی و تقویت زیر ساخت ها می شود.

عباس اسلامی با اشاره به ظرفیت های سه رکن مهم اقتصادی بیان کرد: اگر ظرفیت های هر کدام از بخش های اقتصادی یعنی بانک، شرکت های بیمه ای و بازار سرمایه به طور کامل در نظر گرفته شود و مورد بهره برداری قرار بگیرد، قطعا با همکاری های متقابل توسعه بازار های مالی رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: قطعا هر ساله شرکت ها خدمات جدیدی برای حضور بهتر در عرصه رقابت خواهند داشت که برگزاری این نمایشگاه فرصتی مطلوب برای آنها و ارائه خدماتشان به مردم است.

اسلامی با تاکید بر اینکه اطلاع از خدمات دیگر شرکت ها قطعا باعث پیشرفت می شود، اضافه کرد: حضور شرکت های مختلف ۳ صنعت مهم در کنار یکدیگر موجب بهره برداری از ظرفیت آنها برای ارتقا سطح کیفی و تقویت زیر ساخت ها می شود، بنابراین این نمایشگاه علاوه بر خدماتی که برای مردم دارد دستاوردهای خوبی برای شرکت ها هم خواهد داشت.

دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از ۲ تا ۵ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

منبع
سنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا