بانکبانک و بیمه

مدیرعامل بانک کشاورزی:حمایت از رونق تولیدبخش کشاورزی رسالت اصلی بانک کشاورزی است

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی حمایت از رونق تولید به ویژه تولید دربخش کشاورزی را رسالت اصلی این بانک دانست و گفت: تمام تلاش و کوشش خود را در این زمینه به کار خواهیم بست.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از وابط عمومی بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی روز دوشنبه دوم اردیبهشت ماه سال جاری در بازدید از دوازهمین نمایشگاه بین المللی بانک،بیمه وبورس با اعلام مطلب فوق افزود: سال گذشته حمایت خوبی از بخش کشاورزی داشتیم و رشد تسهیلات پرداختی به این بخش چشمگیر بود.

وی اضافه کرد:امسال نیز با توان بیشتر و مضاعف در این عرصه قدم برمی داریم و امیدواریم بتوانیم از تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی حمایت بسیار خوبی به عمل آوریم.

همچنین بخوانید

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به مصوبات دولت برای هموطنان آسیب دیده از سیل گفت:از همه ابزارها و امکانات برای جبران خسارت های وارده استفاده خواهیم کرد.

خدارحمی با بیان ابنکه خوشبختانه دولت مصوبات خوبی در قالب کمک های بلاعوض برای بازسازی منازل مسکونی داشته و برای کشاورزان خسارت دیده نیز کمک های خوبی پیش بینی شده است افزود:علاوه بر کمک های بلاعوض تخصیص یافته از سوی دولت ، تسهیلات ارزان قیمتی نیز توسط بانک کشاورزی و بانک های دیگر بر اساس سهمیه و تکلیف مشخص شده، پرداخت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به محض مهار آب در مناطق سیل زده این پرداخت ها شروع خواهد شد و کمک می کنیم تا زندگی مردم به روال عادی بازگردد و خسارت ها جبران شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا