بانکبانک و بیمه

بانک صادرات ایران املاک مازاد خود را به ارزش ۵ هزار و ۶۷۷ میلیارد ریال فروخت

در راستای اصلاح ساختار مالی در سال 97؛

بانک صادرات ایران در راستای چابک‌سازی و اصلاح ساختار مالی در سال ۹۷، بیش از ۵۳۳ رقبه املاک مازاد خود را به ارزش ۵ هزار و ۶۷۷ میلیارد ریال فروخت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ازروابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در حالی در ٩ ماهه نخست سال ٩٧ با برگزاری ٨۵ مزایده، موفق به فروش ٣٢٨ رقبه ملک به ارزش بالغ بر ٣ هزار میلیارد ریال شد که مجموع املاک فروش رفته در کل سال ۹۷، به ۵۳۳ رقبه ملک مازاد به ارزش ۵ هزار و ۶۷۷ میلیارد ریال رسید.

بانک صادرات ایران در عمل به قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر، طی سال‌های ۹۴ تا ۹۷ نسبت به فروش هزار و ۱۹۴ رقبه املاک مازاد خود به ارزش ۱۱ هزار و ۲۵ میلیارد ریال اقدام کرده است.

همچنین بخوانید

این بانک در سال ٩۴ در حدود ١٠٣ رقبه ملک به ارزش بیش از ۵٩١ میلیارد ریال، در سال ٩۵ نزدیک به ١۴٧ رقبه ملک بالغ بر ٨٧١ میلیارد ریال، در سال ٩۶ حدود ۴١١ رقبه ملک مازاد به ارزش سه هزار و ٩٨۶ میلیارد ریال و در سال ۹۷، ۵۳۳ رقبه ملک مازاد به بهای پنج هزار و ۶۷۷ میلیارد ریال واگذار کرده و منابع حاصل از آن در مسیر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در بخش‌های اقتصادی کشور  قرار گرفته است.

بنا براین گزارش، فروش اموال و دارایی‌های مازاد بر اساس نقشه‌ راه و برنامه‌های عملیاتی ابلاغ شده بانک صادرات ایران، با هدف تجهیز و مصرف بهینه منابع و تقویت بخش‌های تولیدی کشور، مورد توجه قرار دارد و همچنان با دقت و اهتمام از سوی  بانک پیگیری می‌شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا