بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

شرکت‌های تامین سرمایه امین و تجارت الکترونیکی ارتباط فردا توافق‌نامه همکاری امضا کردند

در روز سه شنبه ۳ اردیبهشت‌ماه و در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹) ، توافق‌نامه همکاری راهبردی میان تامین سرمایه امین و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا امضا شد.

هدف از این توافق‌نامه ایجاد چارچوب حقوقی برای همکاری و مشارکت دو طرف در زمینه فناوری ثروت (Wealth-Tech) است که گامهای اولیه آن از مدتی پیش برداشته شده‌است‌.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در مراسم امضای توافق‌نامه که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد دو شرکت برگزار شد سعید بداغی مدیرعامل تامین سرمایه امین این توافق را گامی مهم در راستای هوشمندی مالی و ایجاد تحول دیجیتالی در حوزه بانکداری سرمایه‌گذاری دانست و برنامه‌های تامین سرمایه امین برای حضور در عرصه‌های جدید را تشریح کرد.

همچنین سیدحامدقنادپور  مدیرعامل ارتباط فردا هم با اشاره به تجربیات موفق این شرکت در زمینه کاربردهای نوآورانه تکنولوژی دیجیتال در صنعت مالی، مشارکت با تامین سرمایه امین را فرصتی ارزشمند برای ورود گسترده‌تر این شرکت به حوزه فناوری ثروت دانست.

گفتنی است همکاری در زمینه ابزارهای مدیریت مالی شخصی، معاملات آنلاین مبتنی بر تحلیل داده و هوش مصنوعی، پردازش اطلاعات و مشاوره آنلاین سرمایه‌گذاری، کاربردهای بیگ‌دیتا و یادگیری ماشین در معاملات بورس از جمله محورهای این همکاری است. شراکت و سرمایه‌گذاری مشترک در محصولات و استارت‌آپهای فناوری ثروت از دیگر اهداف این توافق‌نامه است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا