بانک و بیمهبیمه

رضایتمندی سازمان انتقال خون آذربایجان غربی از خدمات بیمه سرمد

مدیر استان آذربایجان غربی بیمه سرمد با دکتر قهرمان رضائیه، مدیر کل سازمان انتقال خون این استان، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بیمه سرمد، در ابتدای این دیدار، سعید رحیمی با اعلام اینکه بیمه گذاران جزو سرمایه های اصلی شرکت به شمار می روند و حمایت همه جانبه از حقوق بیمه گذاران مهمترین رویکردهای بیمه سرمد را به خود اختصاص می دهد، خدمتگزاری شایسته به مجموعه سازمان انتقال خون در این استان را مورد توجه قرار داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گزارش جامعی در خصوص نحوه خدمت رسانی در بخش درمان برای همکاران این سازمان به مدیر کل انتقال خون استان آذربایجان غربی ارائه داد و از امکان صدور بیمه نامه های مختلف بر اساس نیاز و سلیقه مشتریان در شعبه و نمایندگیهای این استان خبر داد.
دکتر رضائیه نیز در این دیدار، با بیان اینکه تا این لحظه گزارشی مبنی بر وجود مشکلات در ارائه خدمت رسانی در بخش درمان به دفتر ایشان اعلام نشده است، از خدمات ارائه شده توسط بیمه سرمد ابراز رضایت کرد.
وی با اشاره به اینکه معمولا قراردادهای درمانی، مشکلاتی را میان بیمه گر و بیمه گذار به وجود می آورند، گفت: خوشبختانه بیمه سرمد با نظارت و کنترل دقیق و پرداخت به موقع خسارت، موفق شده رضایت همکاران این مجموعه را جلب کند.
مدیر کل سازمان انتقال خون استان آذربایجان غربی، در پایان سخنان خود از آمادگی کامل این مجموعه برای حضور کارشناسان بیمه سرمد در استان به منظور معرفی خدمات بیمه ای دیگر، خبر داد و بر تقویت روابط فی مابین تاکید کرد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا